Cumartesi, Aralık 10, 2016
Before-After (Ben de Yaptım)

Before-After (Ben de Yaptım)

32

Arkadaşlar bende yaptım sonunda.Karşı komşum can arkadaşım taşınırken bana vermişti,”balkonuna koy,içine turşunu falan koyarsın” diye,o niyetle aldım ama oturma odamda koltuğumun yanı boştu o geldi aklıma ve giriştim işe,böyle oldu,benim içime sindi sizce nasıl olmuş:)

öncesi
öncesi

buda son hali

son hali
son hali

BU da daha yakından

yakından
yakından

32 YORUMLAR

  2. gerçekten harika bir çalışma olmuş, çok beğendim. Özellikle zebra deseni, çok hoş bir hava katmış. Ellerinize sağlık :)

  3. ya bir dakika ya kisenasıl yapıldığını sormamış aheng anlatmamış Allahım ya bi benmiyim bilmeyen hani bunu kapabilmenin bir sürü yöntemi var.o sebeple şey ettim. yahu bituhaf oldum sadece güzel olmuş mu yazsaydımayıp bişey sormuş gibi hissettim kendimi neyse gideyim bari..

  7. Çok güzel olmuş, nasıl yaptığınızı anlatınca daha da süper oldu :))Bir de kaplamak için kağıtları nerden alıyorsunuz, nasıl tercih ediyorsunuz, özellikleri var mı? Biri de bana bunu açıklasa çok sevineceğim.

  8. boncuk hanım çok teşekkür ederim.polyanna 69 o arkadışıma göstericem ama şu anda başka bir şehre taşındı internet bağlantısını halletsin göstericem,ama eminim çok beğenicek ve kesinlikle de pişman olacağını sanmıyorum ,buraya da eklerim yorumunu sorunca kendisine,biz kardeşten öteydik onunla…Aruw Collection öncelikle çok teşekkür ederim beğeniniz için,bu stickerler moda olalıdan beri yapışkanlı kağıtların binbir türlü markaları çıktı,ben İzmirden bir kırtasiyeden almıştım,burada(Ankara) aradım baktım aynısı koçtaşta var fakat fiyatı abartılıydı,ben 2 m’sini 4 TL ye almıştım koçtaşta 13.90 TL ydi aynı desen aynı marka bir türlü anlam veremedim.Ama bir tek şeyi çok iyi biliyorum ucuzuna kesinlikle bakmayın,onlar duvara yapışmıyorlar bile,kağıtlar biraz tok durmalı, bazıları çok ince onlar hiçbir işe yaramıyor,biraz dolaşıp kağıtları incelerseniz hatta dokunursanız aradaki kalite farkını sizde çok iyi anlayabilirsiniz,umarım yardımcı olabilmişimdir.

  9. Merhaba herkese ben işte o karşı komşuyum …O benim bir tanem ben zaten böyle bir sonuç bekliyordum kardeşimi bu güzel objeyi hazırlayıp paylaştığı için tebrik ediyorum.Ne güzel baktıkça beni hatırlarsın arkadaşım çok beğendim ve pişman değilim … :))))

  11. Komşuum,arkadaşım, canım ablam, bi tuhaf oldum yazını görünce,yüzümdeki ifadeyi görmeni isterdim,çok mutlu oldum çook anlatamam.Gönlü güzel arkadaşım o dolabı görmeme gerek yok seni hatırlamam içini insan kardeşini hatırlama gereği duyarmı hiç,Allah herkese senin gibi bir dost nasip etsin inşallah,seni çok seviyorum ve her geçen gün daha çok özlüyorum.Acemihobici çok teşekkür ederim,yap sende senin elinden kaçmaz bu.