Before-After (Ben de Yaptım)

-

Arkadaşlar bende yaptım sonunda.Karşı komşum can arkadaşım taşınırken bana vermişti,”balkonuna koy,içine turşunu falan koyarsın” diye,o niyetle aldım ama oturma odamda koltuğumun yanı boştu o geldi aklıma ve giriştim işe,böyle oldu,benim içime sindi sizce nasıl olmuş:)

öncesi
öncesi

buda son hali

son hali
son hali

BU da daha yakından

yakından
yakından

32 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    arkadaşınız verdiğine pişman olacak bu gidişle:))çok güzel olmuş ellerinize sağlık.güle güle kullanın..

  2. Sevtap Uçar

    çok güzel olmuş bu ya ellerine sağlık süper süper süper.bir zebralı saat yayınlamıştıya onuda yapıp asarsan çok şık durur bence :D

  3. aheng

  4. absynthe

    gerçekten harika bir çalışma olmuş, çok beğendim. Özellikle zebra deseni, çok hoş bir hava katmış. Ellerinize sağlık :)

  5. kondor

    ya bir dakika ya kisenasıl yapıldığını sormamış aheng anlatmamış Allahım ya bi benmiyim bilmeyen hani bunu kapabilmenin bir sürü yöntemi var.o sebeple şey ettim. yahu bituhaf oldum sadece güzel olmuş mu yazsaydımayıp bişey sormuş gibi hissettim kendimi neyse gideyim bari..

  6. aheng

  7. aheng

  8. aheng

  9. polyanna 69

    aheng karşı komşunun bu çalışmayla ilgili görüşlerini alabilir miyiz.:))))))))) pişman mı bize yazsın.ama yalan yok bak…..

  10. Aruw Collection

    Çok güzel olmuş, nasıl yaptığınızı anlatınca daha da süper oldu :))Bir de kaplamak için kağıtları nerden alıyorsunuz, nasıl tercih ediyorsunuz, özellikleri var mı? Biri de bana bunu açıklasa çok sevineceğim.

  11. aheng

    boncuk hanım çok teşekkür ederim.polyanna 69 o arkadışıma göstericem ama şu anda başka bir şehre taşındı internet bağlantısını halletsin göstericem,ama eminim çok beğenicek ve kesinlikle de pişman olacağını sanmıyorum ,buraya da eklerim yorumunu sorunca kendisine,biz kardeşten öteydik onunla…Aruw Collection öncelikle çok teşekkür ederim beğeniniz için,bu stickerler moda olalıdan beri yapışkanlı kağıtların binbir türlü markaları çıktı,ben İzmirden bir kırtasiyeden almıştım,burada(Ankara) aradım baktım aynısı koçtaşta var fakat fiyatı abartılıydı,ben 2 m’sini 4 TL ye almıştım koçtaşta 13.90 TL ydi aynı desen aynı marka bir türlü anlam veremedim.Ama bir tek şeyi çok iyi biliyorum ucuzuna kesinlikle bakmayın,onlar duvara yapışmıyorlar bile,kağıtlar biraz tok durmalı, bazıları çok ince onlar hiçbir işe yaramıyor,biraz dolaşıp kağıtları incelerseniz hatta dokunursanız aradaki kalite farkını sizde çok iyi anlayabilirsiniz,umarım yardımcı olabilmişimdir.

  12. Merhaba herkese ben işte o karşı komşuyum …O benim bir tanem ben zaten böyle bir sonuç bekliyordum kardeşimi bu güzel objeyi hazırlayıp paylaştığı için tebrik ediyorum.Ne güzel baktıkça beni hatırlarsın arkadaşım çok beğendim ve pişman değilim … :))))

  13. acemihobici

  14. aheng

    Komşuum,arkadaşım, canım ablam, bi tuhaf oldum yazını görünce,yüzümdeki ifadeyi görmeni isterdim,çok mutlu oldum çook anlatamam.Gönlü güzel arkadaşım o dolabı görmeme gerek yok seni hatırlamam içini insan kardeşini hatırlama gereği duyarmı hiç,Allah herkese senin gibi bir dost nasip etsin inşallah,seni çok seviyorum ve her geçen gün daha çok özlüyorum.Acemihobici çok teşekkür ederim,yap sende senin elinden kaçmaz bu.

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum