ben de dönüştürdüm…

-
otantik mi oldu ne:)))
otantik mi oldu ne:)))

daha önce gerek bu sitede gerekse başka yerlerde gördüğüm kot pantalondan etek yapma işine (pantalonum kalça kısmından yırtılınca) ben de giriştim. ama ben aralara elimde bulunan basmadan da koyup biraz daha farklı bi hava vermek istedim. biran havalar ısınsın da giyeyim gezineyim diye sabırsızlanıyorum.

7 yorum gelmiş

  1. oyachn

    Epey uğraştırmışa benziyor eline sağlık pek güzel olmuş. Dikiş bilsem bende yapacağım. İyi günlerde giy.

  2. yephek

    çok çok teşekkürler o kadar da zor değil aslında. ben de çok fazla dikiş bilmiyorum. babaannemin 55 senelik dikiş makinasıyla yaptım. düz dikebilirsen tamamdır.

  3. asyayaren

    akıl vermek haddim değil …keşke orta kısmındaki şeriti koymasaydınız da . o basma sadece etek ucunda olup “keşke koymasaydınız”dediğim yerede aynı kumaştan aplikeler yapsaydınız. eminim daha orjinal gözükürdü.tabi fikir sizede yattıysa bir pantalonunuz yırtıldığında yaparsınız. ellerinize sağlık

  4. yephek

    asyayaren eminim anlattığınız şey çok şıktır ama ben hiç anlmadım, aplike yapmak da ne demek ki? ciddiyim kafamda oluşmadı hiç. ben yazlık birkaç elbise ve etek diktim kendime daha önce ama tamamen amatörce, dikiş bilgim düz dikiş dikebilmekten ibaret, teknik falan hiç bilmiyorum. aslında seviyorun belki bi kursa falan gidebilirim çünkü az buçuk elim yatkın gibi, öneri için teşekkür ederim yine de:)))

  5. madlord

    asya yarenin demek istedigi basma kumaşdan çeşitli şekiller kesip onları dikmeniz.çiçek olabilir ya da kalp nasıl isterseniz.

  6. yephek

    hımmm evet anladım zaten onun önerisinden sonra araştırdım bu aplike işini ama pek benim becerebileceğim bişey gibi durmuyo. uğraştırıcak gibi yani…

  7. asyayaren

    madlord anlatmış sende anlamışsın zaten yephek . dediğim gibi zaten benimki nacizhane bi fikirdi……öğenirsin merak etme bu kadarını yapabilmisşin yaa

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum