Pazar, Aralık 4, 2016
Benim Güzel Baykuşlarım

Benim Güzel Baykuşlarım

20

keçe duvar süsü
Herkese merhaba, keçe denen sonsuz denizi keşfettiğimden beri her akşam işten döner dönmez kendimi elişlerine veriyorum. Türkiye’den olduğu kadar özellikle ABD’den takip ettiğim birçok başarılı üretici var. Onlardan da ilham alarak yaptığım “Baykuş” temalı duvar süslerim huzurlarınızda.
İçleri evdeki bir yastıktan (ç)alınan : ) elyafla doldurulmuş sevimli baykuşlarım.

keçe duvar süsü
Aradaki tahta boncuklar eski bir kolyeden alınma.

keçe duvar süsü modelleri
Kimilerinin aralarına kırpık keçeler koydum. Sanırım böyle daha güzel oldu.

keçe duvar süsü modelleri
Artık ben de bir baykuş bağımlısıyım =)))

keçe duvar süsü modelleri
Görüşmek dileğiyle.

20 YORUMLAR

  1. onlar keçe degil kumaş sanki ben leoparlı hariç desenli keçe görmedim bu arada baykuşlar çok güzel olmuş ellerinize saglık baykuşların başına çiçek yada papyon koyarsanız bayankuş oluyor fikir olarak aklınızda kalsın çok tatlı oluyorlar :))))

  2. hehe çok ciciler… bende baykuşa bayılıyorum ama henüz baykuşlu hiçbişey yapmadım. yaptığınız tarzda bişey görmüştüm ama onlar filliydi baykuşlu daha şirin olmuş elinize sağlık…

  3. @ anne ozlem,@ gullale ; beğenmenize sevindim.
    Burada kullandıklarım tek renk keçe ve desenli kumaş. Ama elimde birkaç farklı desende keçe var. “Leopar Keçe Çanta” başlıklı yazımda bir tanesini görebilirsiniz.

    Onayda bekleyen ” Desenli Keçerim Canlarım Benim =))) ” başlıklı yazımda da hepsini fotoğrafladım.

  4. @ esran ; Beğenmenize sevindim. İçimden geldiği gibi ,istediğim zaman yapınca ayrı keyif aldım. Baykuşlarınıza ama özellikle yastığa bayıldım =))