Salı, Aralık 6, 2016

Bileklik

8

bileklik yapımı arkadaşlık bilekliği modelleri

30 yaşlarında olan yaşıtımız arkadaşlar, biraz ortaokul günlerine dönmeye ne dersiniz? Ne çok örerdik bu bilekliklerden hatırlar mısınız? Kollarımızda 2-3 tane olmalıydı. Nasıl ördüğümüzü hatırlamak, bugünün gençlerine öğretmek için buyrun buraya.

bileklik yapımı arkadaşlık bilekliği

Bileklik yapımı, bileklik modelleri, arkadaşlık bilekliği arayışında olanlara fikir vermiştir umarız.

8 YORUMLAR

  1. ne guzel oldu da hatırlattınız vallahi o yıllara geri dondum sayenizde. bunlardan yapıp sadece bileklik olarak degil, sacimiza bant olarak da kullanırdık

  2. AMA SAYLAMIYORUM BEN GEÇENLERDE ANNEMDE MOLİNA İPLİKLERİMİ BULDUYDUM HEMEN BİR KAÇ SIRA GİTTİM DEDİM YAYINLARIM BİTİRİNCE AMA GEL GÖRKİ BENDEN HIZLI DAVRANDINIZ ..SAYLAMAM YA BENİM İŞİM BU SIRALARDA ÇOK YOĞUN YETİŞEMİYORUM Kİ..

  3. az yapmadık bunlardan. yazlıkta arkadaşlarımla balkonda oturup hem muhabbet eder hem bunları yapardık, sonra birbirimize hediye ederdik.

  4. Eveeet, hatırlıyorum bu bileklikleri.Ders aralarında örer, birbirimize hediye ederdik:)

  5. yeni ergen günlerimin eğlenceli etkinliği…ecit bicit bi iş yapıyo gibi saatlerce kafamı kaldırmazdım bunu örerken!!hey gidi heyy….haaa bi de annem kızardı ”güzelim ipleri hiç ediyon!!”diye…