Bobinlerle Dantel

-

El yapımı bobinlerle çeşitli dantel işlemeler yapmışlar.Böyle bir şeyi daha önce hiç görmemiştim.Belki ilginizi çeker diye paylaşmak istedim.

İlgili link burada.

25 yorum gelmiş

  1. gunesedogru

    inanılmaz güzellikte birşey bu, ayrıca sitedeki şehir resimlerine bakmaya doyamadım teşekkürler paylaşım için farklı şeyler görmek hoş oluyor doğrusu…

  2. ayme

    güneşime katılıyorum.. ben de şehre bayıldım.. böyle güzelliklerin gerçekten var olması beni kuşkulandırıyor.. o dantel gerçek bir sabır işi işte.

  3. Chat Noir 1

    gunesedogru,anekzura,ayme hepinize yorumlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum. Şehir manzaralarını da beğenmeniz ilgimi çekti. Ben de güzel manzaraları, değişik ülkelere seyahat etmeyi,doğa yürüyüşleri yapmayı severim. Güzellikler insana güzellikleri çağrıştırıyor.Ve sevgili anekzura burada bobinleri kullanarak bir çeşit örgü,işleme sitili uyguluyorlar.Sanırım ip sarılı bobinleri örneğe göre belirli bir sıra ve yönde hareket ettiriyorlar ve ortaya değişik dantel deseneli,masa örtüleri,tablolar vs.çıkıyor.

  4. ayme

    vaaycanına.. ben belçikayı böyle bilmezdim:))) Chat Noir 1 teşkkürler paylaşım için, inanılmaz güzellikteler gerçekten..

  5. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    burasi belcikanin bruge sehrine ait resimler arkadaslar,bu sehir danteli ile unlu zaten,sehrin tamami unesco tarafindan dunya mirasi olarak koruma altina alinmistir;birde gercegi resimlerinden daha guzeldir :)

  6. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    bide unuttum “in Bruges” diye bir film var izlemenizi tavsiye ederim :)

  7. Chat Noir 1

    sevgili bulbille verdiğin değerli bilgiler için teşekkürler.Ben ilgili konu dışında bir kaç resim ilerisine bakmıştım sadece.Ama siz bukadar met edince bir daha bakayım dedim.Ve devamındaki harika resimleride gördüm…:) insanın belçikaya gidesi geliyor.Gerçi bizim ülkemizde de doğa harikası bir çok dağ,dere,orman,şelale,nehir var.Ancak farklı ülkelere gitmek de insanın ufkunu genişletiyor.Film önerisi için de teşekkürler.araştıracağım.bulabilirsem izlemek isterim…:)

  8. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    belcikali olarak bilgilendirme yapayim dedim :) birde bide paylasim icin tesekkurler :)

  9. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    peki figen abla :)chat noir 1 burdanda size sevgiler :)

  10. Chat Noir 1

    beğenmene sevindim ayme.Yorumun için teşekkür ederim :) Birde sevgili ayme,danteller şahane ve ünlü evet ancak birde ilgili linke girip belçikanın muhteşem manzaralarına göz atmanı öneririm. :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum