Pazar, Aralık 11, 2016
Boncuğa dönüş

Boncuğa dönüş

18

el yapımı kolye
Uzun zamandır elime almamıştım meğer ne kadar özlemişim :) Örnek değiştireyim, ne yapsam ne yapsam derken bir de baktım ki aynısından bir sürü yapmışım. Bu kolyelerin kullanımı çok rahat, var mı yok mu hissedilmiyor bile. Yapımı da çok zevkli, galiba daha epeyce yapacağım :) Ne dersiniz shane, sergimiz için çoğaltayım mı?

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

18 YORUMLAR

  1. ay Semyıl’ım çok teşekkür ederim :) heyecanlandım birden yazımı görünce,editörlerimiz müthiş çalışıyorlar (aman nazar değmesin) zira bugün gönderdim sonsuz teşekkürler kendilerine :)
    hakikaten çiçek çiçek çok şeker oldular bende sevdim, her boncukta dersem abartı olur ama sık sık sevgimi gönderdim sana:)

  2. Sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum tatlım :) Senin yaptığın kolyeler nasıl işe yaradı bir bilsen :) Kocam da çok beğendi :) Şu anda tatildeyiz.Takıyorum boynuma.Herkes soruyor nereden aldın diye :D

  3. çok teşekkür ederim evimdeki mutluluklar:)

  4. muhteşemmmmmm :) ben de bu boncuk örme işini merak ediyorum tezgah falan mı gerek bu tarz boncuk işi için ? sergide hemen kaparlar bu kolyeleri ellerinize sağlık :)

    beğenmenize çok sevindim shane,ben şimdi durmaz bir sürü yaparım hepsini sergilemek şart değil,elimizin altında bulunsun da.zaten yapmayı da çok özlemişim böylece güzel bir bahanem olmuş olur:)
    yagmuryurek harikasınız:)