Boncuğa dönüş

-

el yapımı kolye
Uzun zamandır elime almamıştım meğer ne kadar özlemişim :) Örnek değiştireyim, ne yapsam ne yapsam derken bir de baktım ki aynısından bir sürü yapmışım. Bu kolyelerin kullanımı çok rahat, var mı yok mu hissedilmiyor bile. Yapımı da çok zevkli, galiba daha epeyce yapacağım :) Ne dersiniz shane, sergimiz için çoğaltayım mı?

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye

18 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    Esinselcimmm bunlar çok güzel olmuşlar harika görünüyor. ilk resimdeki renkliler tam yazlık:)
    bayıldım:))

  2. esinsel

    ay Semyıl’ım çok teşekkür ederim :) heyecanlandım birden yazımı görünce,editörlerimiz müthiş çalışıyorlar (aman nazar değmesin) zira bugün gönderdim sonsuz teşekkürler kendilerine :)
    hakikaten çiçek çiçek çok şeker oldular bende sevdim, her boncukta dersem abartı olur ama sık sık sevgimi gönderdim sana:)

  3. cagla.cetinkaya

    Sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum tatlım :) Senin yaptığın kolyeler nasıl işe yaradı bir bilsen :) Kocam da çok beğendi :) Şu anda tatildeyiz.Takıyorum boynuma.Herkes soruyor nereden aldın diye :D

  4. esinsel

    çok teşekkür ederim evimdeki mutluluklar:)

  5. ecerce

    esinsel harika olmuşlar, ellerine sağlık:) çok rahat görünüyorlar gerçekten, çoğaltmalısın bence de:)

  6. zulaltan

    muhteşemmmmmm :) ben de bu boncuk örme işini merak ediyorum tezgah falan mı gerek bu tarz boncuk işi için ? sergide hemen kaparlar bu kolyeleri ellerinize sağlık :)

  7. SEMYIL

  8. shane

  9. esinsel

    beğenmenize çok sevindim shane,ben şimdi durmaz bir sürü yaparım hepsini sergilemek şart değil,elimizin altında bulunsun da.zaten yapmayı da çok özlemişim böylece güzel bir bahanem olmuş olur:)
    yagmuryurek harikasınız:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum