Çarşamba, Aralık 7, 2016
Boş Şişeler Vazoya Dönüşsün

Boş Şişeler Vazoya Dönüşsün

33
rafyadan vazom
rafyadan vazom

Bu bir soda sisesiydi sekli hosuma gitti bende uzerini neyle kaplasam diye dusunurken…Rafyayla bir guzel sardim içinede yazin kuruttugum çiçeklerimden koydum sonuç boyle oldu, oldukça dogal:)

33 YORUMLAR

  1. Çok doğal olmuş, şimdi doğal ne demek diyeceksiniz, beni böyle düşündüren sanırım rafyanın rengi.Çok çok çok beğendim.

  2. sonuç boyle oldu, oldukça dogal:)

    demistim bende:) bu arada bu yaziyi eklerken etiketler arasindan gorunce rafyadan vazo diye bi bakim alla alla dedim meger burada daha once bi benzeri yabanci siteden alarak paylasmislar arkadaslar hatta bende yorum yazmisim hic hatirlamiyorum bile:D demek yapmak ordan aklima geldi fakat farkinda olarak degil:S

  3. Bencede hediyelik olabilcek kadar hoş olmuş.. Ya ben yapmaya kalkıyorum sanki böyle gördüklerim gibi olmuyor.. acaba çok mu süslüyorum, çok mu inceliyorum da elime yüzüme bulaşıyor yoksa cidden beceriksiz miyim anlamadım :)

  4. sergun embircim 1 gece tesekkur ederim bu kdr begeneceginizi ummamistim:)dilevsercim ya bana o yemekle ilgili konularda oluyor ilk yedigin birsey cok tatli gelir kendin yap asla aynisi olmuyor:D belki sen gordugun seyi gozunde cok buyutuyorsundur ondan kendininkini begenmiyorsun hi:))

  5. hmm olabilir ama ne bileyim bend eyapabilmek istiyorum.. Mesela bir ahşap kutu aldım boyadım güzelce, bir aydır nasıl bir şekil yapsam diye düşünüyorum.. Yapıyorum ama yapana kadar da hevesim geçiyor sanırım :) Maynun iştahlımıyım neyim.. Ya da cidden beceriksizim kendimi kandırıyorum :D

  6. ellerinize sağlık.çerçeve, çiçekler ve arka plan rengi uyumlu da olunca daha bi güzel durmuş.şişeydi ,kutuydu.kağıttı derken evler çöp ev olacak ama sonuçta böyle güzel işler çıkınca biriktirmeden edemiyoruz:)dünde benim gözüme çocukların yediği meyveli yoğurt kutuları takıldı.çilekliydi pembiş rengi çok güzeldi acaba yıkayıp saklasam mı derken çöp ev olacak korkusuyla attım.ama aklım kalmadı değil:)

  7. tesekkur ederim aloneles :)sana da tesekkur ederim dolunay herseye potensiyel el i$i materyali olarak bakiyoruz hepimizde var bu :Ddilevser o bendede var aliyorum sonra harika fikir gelene kadar bekliyorum bulupta kafama yatmazsa hayatta baslamam:)

  8. kriizantemcim sonbahar yarismasinin tadi kaçinca bende kaçtim burdan :) yakinda donucem ins cnm vakit bulamiyorumayta kardelen sekerpembe adadenizi hepinize çok tesekkur ederim arkadaslar beni çok mutlu ettiniz begeninizle:)