Cumartesi, Aralık 3, 2016
bu ip bi harika neler yapılmaz ki?

27 YORUMLAR

  1. Ben pek sevemedim ya bu ipleri, elimde kırmızı bir atkı var dönüşüme uğramak için bekleyip duruyor:( Güzel bir değerlendirme olabilir,teşekkürler…

  2. teşekürler arkadaşlar…illaki çöp olarak kullanılmaz tabiki takı sepeti.çamaşır makinasının üzerine deterjan koymak içinde kullanılır fikir olsun..

  3. çok güzel olmuş ama çöp atılmaz di mi buna :) takı sepeti dediniz de ben de örüp bir ayakkabı kutusunu kaplamaya karar verdim. çoştum galiba :)) ama böyle kokoş bir takı kutumun olmasını istiyorum :)) simli sakallı iplerden alıcam yarın. teşekkürler fikiriçin :)

  4. incili kız ben bunu kiloluk olanlardan almıştım paspasım için(onuda yolladım yakında yayınlanır) ama sen sadece kova için alacaksan sakallı ip diye yumak olarak satılıyo peloşun dedigi gibi simlileride harika..ayakkabı kutusunuda örüp böyle çiçeklerle süsleyebilirsin tabi güzel fikir peloş

  5. çok güzel olmuş ellerine sağlıık….. bu arada arkadaşlar ben yazımı yollayalı 10 gün kadar oldu siz ne kadar beklediniz yayınlansın diye???

  6. teşekürlr arkadaşlar…gungorayca bu ipler iki çeşit oluyo yumak şeklinde olanlar ince,kiloluk olan sakallı ipler kalın oluyo..bahar yorgun bende çok bekledim nerden baksan 1 hafta olmuştur yogunluk var galiba ondandır…

  7. sevgili baharrrrr yapımı çok basit …antayım hemen yogurt kovanın enine göre ilmekle başlayıp düz örüyosun sonra çevresini tam saracak boya gelince bitiriyosun..sonra bitirdigin yerle başlatıgın yeri birleştirip ters tarafdan dikiyosun.sonra bir tarafını daha dikiyosun boş kalan tarafdan kovayı geçiriyosun..kapagınıda yuvarlak örüyosun boyuna göre kalın tıgla..umarım açıklayıcı olmuştur kolay gelsin.

  8. yan tarafını dikiyosun öbür yanındanda kovayı geçiriyosun .yani bir yanı ve altına gelen kısım dikiş oluyo ok mi?

  9. bende 3 tane yaptım bu şeker şeylerden toka kutusu olarak filan kullanıyorum çok kullanışlı oldu sizinkilerde ayrı bir güzel olmuş emeğine sağlık arkadaşım..