Cumartesi, Aralık 3, 2016
Bugday sapından peçetelik

Bugday sapından peçetelik

14

işde bildiginiz bugday çaydar sapından yapdıgım bir çalışmam sizlere…. ahşam boyamak için gittigim dükkanlardan aldıgım bir peçeteliğin üzerinini

su da ıslattıgım çaydar saplarıyla ördüm. Mesela şaç örgüsüde olabilir, ama ben bu deseni düşündüm bunun desenlerinide size bir ara fotosunu çekip yollarım…

sonra şekildede görüldüğü gibi içde birleştirip dikdim size tavsiyem çaydar sapları ıslakken dikmeniz yoksa elinize batıyo igne ve en sonda bir numaralı kurtarıcım yaldızlı boyayla boyadım..

14 YORUMLAR

  1. değişik bir çalışma ve çok hoş.biraz detaylı anlatırmısınız,bu nasıl bir örgü?

    ben bunu 4 tane çaydar sapını yanyana getirerek ördüm ama hangisini neye göre atıcamı örgü teknigini gösteren bir kaynakdan yararlandım suan bu teknigi hatırlamıyorum öncelik sırasına göre ama bu notlarıma ulaşınca en kısa zamanda örgü tekniğini modelli sekilde resimlicem size

  2. ya bize bunu açıkla. ya da hepimiz sana geliyoruz baskına. tehdit altındasın güzel güzel konuş bizi üzme:):):):):):))))))

    polyanacımbilgidin üzre eskiden köylerde felan olan çaydar sapından aldım ama bu hazır çaydar sapı kendinden pembeye astarı boyalıydı ben de bunları ıslattım farklı örgü teknikleri var üniversitede okurken elsanatları dersinde ögrenmişdik ama onla ilgili örgü tekniğinin katolgu fakultede odamda suan tataildeyim bayram dönüşü size o modelleri fotorafını çekicem bir çok model var napolyan,şaç örgüsü ,3 lü tramzan vs.gibi bular sepetçilikle ugraşanların ördügü bir teknik size sonra banyo sepetimide gösteriyim oda el yapımı ordan bir model seçdim ve örtüm ama hangisi oldunu suan hatırlmıyorum canım bayram dönüşü size mesaj atarım,bu arada hepiniz bana gelebilirisniz beklerim…..:)))

  3. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.bu çavdar saplarını nereden temin ediyorsunuz. satılıyor mu?

    ben bunları ankarada kaleden bulmuşdum ama köye felan gidenler varsa bi tanıdıgınızdan isteyebilirisniz

  4. kaleye gittiğimde bakacağım.bu peçeteliklerden 50 tane yapıp satmışımdır.hatta bir tane de gazetelik iskeleti öylece beni bekliyor.sana iyi tatiller diliyorum.