Çalışırken işkence gördüğümün belgesidir :))))

-

Ne güzel yapmıştım..Sadece fırınlanıp boyanması kalmıştı..

Ah Zarife ah! :(

Ne ararsın o vazonun içinde bilmem ki :(

Allah seni bildiği gibi yapsın Zarife :(

Ayy gitti vazooo!!

Ama o kadar da sevimli ki,siz olsanız şuna kızabilir miydiniz?Hiiii ! Allah cezanı vermesin Zarife…Karton evimin içine girmiş :(

Her işimin,her çalışmamın içinde böyle :(

16 yorum gelmiş

  1. Bak Zarife demedi deme, eve bir kaç zaman içinde soyle kenarları perdeli,ortasında vazosu bulunan, vazoda güller açmış bir tablo gelecek,ondan uzak dur emi:)))

  2. Ama ne tatlı bakıyor yaaa, insan kızabilir mi ona hiç, yani figen evde yaramaz bir çocuk var işte, sen de niye ortada bırakıyorsun bunları :)) Ben sana dedim, bir ev de ona yap, bunu kendine zannetti diye….

  3. evet figen ablacım yaaaa Banuca çok haklı:))))ne de güzel fotoğraflamışsın.şimdiki gençler bilmez aynı bizim ( yada benim ) zamanım/ız-daki cep fotoromanlara benzemiş :))))) anlatımıneserlerininde heba olmasına üzüldüm doğrusu:((

  4. haa kızlar…Zarfie o vazoyu parçaladı ya?bütün parçaları alıp tekrar ıslatıp,yeniden çamura dönüştürdüm…Allahtan ki bu çamur geri dönüşüyor (tabii pişmeden önce kırılmışsa)bi sır daha veriyim mi size?bu kil elleri çok güzel yapıyor…acaba yüzüme de sürsem mi ara sıra? :)))))kızlar benim tek güzel tarafım ne biliyor musunuz?çoook ama çok sakin olmak…bende sinir,stres,cadolozluk,kin,nefret yoktur..hayatımda hiç kendim kadar relax birini görmedim :)))))galiba hayvan sevgisine borçluyum bunu…yaa şunun güzelliğine bakın…varsın vazom kırılsın..bu kadar bıncık boncuk gözlerle bakan,bu kadar masum bir hayvana kızılabilir mi?ondan kıymetli mi?bi daha yaparım noolcak :)))))hepinizi sevgiyle öpüyorum :)))

  5. Kıyamam bende Zarifeye gözlerinin güzelliği….. Demekki çalışmaları Zarifenin erişemeyeceği yerlere koymak lazım.

  6. zarifeee:)yerim ben seni,yaramaz şey.figen abla,kil yüzü de yumuşacık tertemiz yapar,ben aktradan alır bolca maske olarak uygulardım yüzüme bakımlı olduğum zamanlar :)

  7. ah kızlar ah…bir kedinin ulaşamayacağı bi yer yoktur ki….düşünün ağca tırmanabilen bir hayvan..maymun gibi bişey bu yaa :)))

  8. Figen Abla zarifeyi fotolarken demedin mi kırdı kıracak dur alam desene asıl zarifeyi fotolama aşkının kurbanıyım

  9. yaa ondan kıymetli mi?canı sağolsun bi daha yaparım…:)))canlar bu kil,fırına verilmeden öncesinde defalarca geri dönüştürülebiliyor…mesela bu kırık parçaları topladım,ıslattım,yeniden çamura dönüştü..Allahtan ki ziyan olmuyor…o yüzden de kırıldığı zaman filan çok gözüme gelmiyor :))ben zaten öyle kolay kolay kızmam,sinirlenmem..bi daha yaparım yaa noolcak di mi ama? :)))

  10. hiç kızılır mı ona..öyle tatlıydı ki :)))ama sonra büyüdü ve aldı bohçasını evden kaçtı…kedilere bayılıyorum :)

  11. ablammm o zarifeyi ben var yaa yumuş yumuş yaparrr sıkıştırırr da yerimm:)) ya ben kedileri çok seviyorummm… bizim sitenin bahçesinde de cuma’mız var. oğlumla her gün sıkıştırıyoruz. çok alışıyor insan. sabahları uyanınca hemen cumayı arıyor gözümüz:) yemeğimizi paylaşıyoruz.. bu tatlı hayvancıklardan daha iyi dost olur mu yaa:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum