11 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    yav sen ne diyosun sesiberciğim:))) (gülümseme efektlerini rüyamda sayıklamaya başlaıcam artık)) ben de bi miktar kıllanmadım değil durumdan ama aldım bilgiyi..yıkamak ne kelime,en alasından dezenfekte ediliyomuş..üşenmedim maille sordum yapan arkadaşa..önce basınçlı su ile yıkanıyormuş,ardından 60 derece ile yıkayan sanayi tipi bulaşık makinelerinde bir daha yıkanıyormuş..bu işlem bitince seyreltilmiş hidroklorik asite (kısaca çamaşır suyu) yatırılarak steril işlemi uygulandıktan sonra 100 derece su ile durulanarak kullanıma sunuluyomuş..ama doğru ama yanlış söyleyenin yalancısıyım.. bu esnada kardeşim geldi aklıma temizlik manyağıdır kendileri..en son eve girerken çorap ve elbiselerimi çıkarmamı isteyince aval aval baktım suratına önce..ardından kızacaktım ama mite lardan (mikroyaratıklar) bahsetmek daha sevimli geldi..geçen ay şyle bir edremit tarafına uzandıydım bi kaç günlüğüne ordan da zeytin almıştım..vallaha bırakın kendisini yemeyi çekirdeğini de yiyecektim az daha..biz zeytin diye odun yiyoruz a dostlar..sesibere özel not:daha yok ortada ağustos modelleri ona göre..adresi de vermedin ki..

  2. sesiber

    İyi o zaman içime sindi. Ağustos gelmedi ki daha modeller gelsin. Adresi geleceğin zaman veririm Cezayirden sonra burası çekilmez. Dinlen azıcık olur mu?

  3. cocuklacocuk

    bizim yaylada da tespih ağacı vardı ve biz onları biriktirip kolyeler yapardık. Acaba gerçek adı mı tespih ağacı yoksa biz mi öyle derdik bilemiyordum beni o günlere döndürdün, nostalji oldu teşekkürler.

  4. saatoniki

    çocuklaçocuk,alıç olmasın o ağaç? hem kolye olarak taklır hem de yenir alıç..sesibercim,cezayirden sonra ne çekilmemesi…ne gördük cezayir yolculuğunda?..uçakla arabayla seyahat, yol,bööle çöl desem diil toprak desem …işte ööle acaip bi coğrafya..ama gezemedimki başkent Alger i..orası güzelmiş-miş…neyse memleket cennet onu der onu bilirim..bi işte erciyes ,malatya van ,mardin göremedik…hayırlısı artık..

  5. sefa97

    sen önce sesiber e misafir ol.malatya yı sonra düşünürüz artık……………kondorcum; sizi seve seve bu tarafa alalım buyurun………….

  6. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Şimdi şu kadarcık kolyeye kaç zeytin gider diye düşündüm de,galiba karpuz daha ekonomik olur gibi geliyor.Tabi karpuzun kendisini değil, çekirdeğinini kullanırsak:))

  7. kondor

    karpuzu kullanalım boyun fıtığına ii gelir…çekirdeği kasar nası decez engin bilgi sahibi üye saat12nin mutlaka bir cevabın vardır bence

  8. saatoniki

    saat12nin mutlaka bir cevabın vardır bence

    var tabii ..olmaz mı yav..allaha şükür saksı çalışıyo …şimdi arkadaşlar elinize önce büyük bir bıçak alınız..musakka için patlıcanı nasıl kestiğinizi hayal edin..onu hayal etmekte zorlanırsanız fırından bi ekmek alın ve dilimlemesini isteyin o vakit karpuzu nası kesmemiz gerektiği açıkça ortaya çıkacaktır..evet karpuzu enlemesine aynen ekmek dilimleme makinesi tarzında kesiyoruz..2 cm lik aralıklarla kesmek idealdir zira 1 cm lik çabuk zayi olur..ince bi tekerlek gibi olan bu dilimlerin içini bıçakla bi güzel ayırıp gnam gnam diye yiyiniz..şimdi elinizde ne kaldı? karpuz kabuğundan bir çember..onu da kafadan geçirdim mii fıstık gibi naturel bi kolyeniz oldu demektir..dileyen fimodan veye telden aksesuar ekleyebilir bu egzotik kolyeye..selamlar..aaa yorumu göndermeden baktım da çekrdek nası delinecek diye sorulmuş..hay aksi!! ..

Bir Cevap Yazın

saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır