Cumartesi, Aralık 3, 2016
Çengelli iğnelerden bileklik yapımı

Çengelli iğnelerden bileklik yapımı

36

çengelli iğnelerden bileklik yapımı

Çengelli iğne ve boncuk kullanarak bileklik yapımı, pek de zor değil. Sonuç da gayet güzel. Burada çengelli iğnelere kum boncukları geçirmişler, iğnelerin alt ve üstüne bebe lastiği takarak bileklik yapmışlar. Denemek isteyenler için farklı bir çalışma. Kullanırken dikkatli olmak lazım :)

36 YORUMLAR

  1. kum boncuk diil ama bu , renkli telefon telleri iğne etrafına dolanmış .ahhh küçükken ne yaratıcı (!) çalışmalar yapardım bunlarla .o dönem sık sık tamire gelen telefon ve elektirik tamircilerinin baş belasıydım :):) bu tellerden aşırmak için :D

  2. üzeri renkli plastik ile kaplı ince teller . piyasada satılıyor mu bilmiyorum . Hanım ablamız bılezık yaptıgına göre satılıyordur ama ulkemızde bulunurmu bılmıyorum , bunuyor isede hangi isimle isteyecegiz bir fikrim yok .en iyisi benim yönetimim bu koşullarda sanırsambir elektirik ya da telefon tamircisinin peşine düşmek :D

  3. a aa..ben de kum boncuğa benzetememiştim pek ama dedim herhalde oralarda kum familyası bayağı geniş…Bu örnekte kullanılan teller var mı bilmiyorum ama en azından takıda kullanılan renkli tellerden kullanılabilir..Tel sarma aleti yoksa ince bir kalem ya da benzeri bir nesneye sarıp yaylar yapılabilir..

  4. Tamam dediğini hatırladım, özellikle kalın siyah kabloların içinden çıkan telleri diyorsun. Eğer aynı şeyden bahsediyorsak elektrik malzemelerinin satıldığı yerlerden kalın plastik kablo alıp içindeki renkli telleri kullanabiliriz.

  5. Heheh 11 yaşındayken ilk denemelerimden di bu ay ne kadar garip oldum şimdi düşünüyorum da o zaman ne kadar farklıymış zevklerimiz ve moda da ne garipmiş.Hatta eski resimlerime bakınca da çok gülerim ben düşünsenize saçlar falan yandan toplu kocaman lastik tokalarla amanın diyorum :) O zaman da onlar güzel gelmiş bizlere işte!Senin için resmini çektim embir hatta asla takmayacağım bu bilekliği bileğime yıllar sonra yeniden taktım :)Benim yaptığım kum boncuklu olanı canım.Nostalji için teşekkürler embir Sevgiler

  6. cok guzel olmuş.bu ara ben yoyo yaptıgımdan (niye yaptıgıma daha karar vermedim şimdilik evdeki artıkları bitiriyorum)fazla birşeye vaktim kalmıyor.ama bir ara denerim tabii kum boncukla olanı!

  7. Eda bilekliğin süpermiş ve onca yıl saklamışsın. Gerçi bende saklarım ama sonunda evlerden patlama sesi duyulabilir :))

    Senin için resmini çektim embir hatta asla takmayacağım bu bilekliği bileğime yıllar sonra yeniden taktım :)

    Ayrıca bu zor işi de gerçekleştirdiğin için ayrıca teşekkür ederim :))

  8. eda bence tak yeniden..yakışmış valla…ve evet;o iğrenç saç şekilleri,tokalar,hele o kahküller,spreyler,saç didiklemeler…ıııyyy…benim de eski fotoğraflara baktıkça aklım hafsalam almıyor,yaratık gibiymişiz:)…

  9. kemankutusu yoyolardan hep yaka iğnesi yapıyorlar bence bak bunu dene hem çok şeker. Benim koridora asılı bu bez arap bebeğim bu da çok eskidir belki yenisini yaparım bir ara hatta yanacıklarına ruj sürdüm al al yaptım ablaları :)

  10. embir valla işi geyiğe vurma üşenmedim çektim aktardım pcye küçülttüm vs :) şaka şaka ne demek seve seve. Benim de ev çöp eve dönecek atamıyorum işte bununla da çok uğraşmıştım birde ilk göz ağrılarım ya kıyamıyorum bacım :)

  11. sevgili m1 kızım da küçük çengelli iğneye 3,4 tane aynı renk kumboncuk dizip küpe olarak takıyor…ama benim içim bi tuhaf oluyoo…iğne sonuçta diyorum..eve gelince fotosunu çekip ekliycem…makinayı okula götürdü bugün…sevgili eda burdan hemen şu sonucu çıkardım :)) demek ki kızımda senin gibi olucak…onun odası için ilk yaptığı şey de kurumuş dal toplamıştı ona ponponlu tokalarının renkli ponponlarını yapıştırmıştı…ben saklıyorum onları büyünce vericem onları…inşallah birlikte nostalji yaşarız kızımla…sevgiler

  12. Eda seninle oldukça ortak noktamız olduğunu düşünüyorum, sanırım yaşımızın aynı olmasından kaynaklanıyor :)) Bende o yıllarda aynı saç modelini yıllarca kullandım ve bende yoyolu palyoça yapmıştım. Ahh ahhh :))Cevcev sizin kızınızda bizim gibi kokoşluk yolunda ilerliyor demek ki :)) Şaka bir yana tarzı olan insanlara bayılıyorum.

  13. göbüşüne çengelli iğne batmış biri olarak içim kötü oldu, takamam ben bunu, edanın arap bebişine bayıldım ama ben de yapcam ben de etcem oldum yine. hava kötü, içim kötü, bu sefer de merkür ele geçirmiş zavallı ruhumu, dipteyim, sondayım, depresyondayım. aslanım ben, güneş isterim, biri güneş toplasın benim için, halim mecalim yok, dayanamıyorum, kasım ayı gibi kasvetli havalara…

  14. sesiiiimmmm aradığın güneş bende gani gani:) Stokta mal çok abla getiriyim:=)canımmmmm senin güzel ruhun bu durumdan da vazife çıkarıp güzelleşecek güçte!…Bu arada merkür mü gelmiş busefer..Allaam yukarılarda hiç bize yarayacak bir gezegen mevcut değil mi,anlamıyorum ki!Eda,sen yine iyimişsin be canım,sen benimklileri bi görseeennnn!…Tamam geçmişimizden utanmıyoruz mutanmıyoruz da,ama,yani,…….kafanın üstünde bir kafayla nasıl salınmışız o vakitler ortalarda anlamak çok güç..Edaa şimdi okudum yazını,sıcacık bir yazı olmuş:)çok güzel..Demek Mirel Matyu(kimdir bilmem) saçıymışşş..Ay dur ben de bulucam bu saçlı fotoğraflarımdan..Ama ben bu yuvarlak kesime bayılırdım o zaman:) Yüzüm de çanak gibiydi maşallah:)

  15. Sesiberrrr demek güneş olmadığı için gül cemalini bize göstermiyorsun :( Sana şarkı gönderecektim ama websense olayı sebebiyle iş yerinde mümkün olmadı :(( Şarkı yerine öpücük yollasam moralin düzelir mi acaba?Bak nokturn ne kadar enerjik maşallah :))Lacheen için bende sonsuz mutluluk diliyorum

  16. embircim teşekkür ederim canım sağolasın zahmet edip bulmuşsun…… ben çok sevdim bu bilekliği ….denemek istiyorum.yapılacaklar listeme ekliyim…

  17. buradaki üyelerin cinsiyetleriyle doğru orantı da çalışma yayınlanıyor. Ben özellikle sizin için araştırıcam İsmail abicim.

  18. Aslinda burda da esitlik olmali. Yani erkek kadin esitligi her yerde olmali bence. Ama buraya erkekler giremiyor ki, bakiyorlar her sey hanimlara yönelik kaciyorlar. Ben haric hepsi böyle. Ben de neden burda oldugumu bilmiyorum inan. Abiniz kardesiniz olarak burda bulunmaktan memnununum o ayri ama yazilara yorum yaparken zorlanmiyorum dersem yalan olur. Simdi bir kac kisi bana sunu da diye bilir. Kardesim hosuna gitmiyorsa cek git. Hayir efenim gitmiyorum. Hosuma gitmese de bazen böyle dert yansam da burdayim ben.:)))

  19. İsmail abicim ziuw da var bir ara Hakan da vardı. Hem onlar yaptıklarını da yayınlıyordu. Sende benim gibi araştırıp link ekleyebilirsin. Ben burada olmandan memnunum ayrıca. Sen moral motivasyon ekibisin. Ben artık yatayım. Saat geç oldu. Yarın izin aldım işe gitmiyorum annem babam için mevlüt okutacak. Yarın misafirlere hizmet edicem. Haydi iyi geceler.

  20. mevlütününzü ALLAH kabul etsin emine ablaheyyy..ismail abi… gece gece amma dert yanmışsın yaw….evet sende yazılar gönder hadi…..hem erkeklre göre olanından gönderde bizde eşlerimize düşünelim….aklımda olsun araştırmalarımda erkeklere yer vereyim bari..