Tığ işi çiçek sepeti süslemeli havlu modeli

-

tig-isi-cicek-sepeti-suslemeli-havlu-modeli
Tığ işi çiçek sepeti süslemeli havlu modeli. 155 tane zincir çekiyoruz daha sonra 153 tane 2’li trabzan yapıyoruz, bu şekilde 3 sıra örüyoruz. Daha sonra 3’er trabzan atlayarak 51 tane 2’li trabzan yapıyoruz. Sonraki sırada 153 tane 2’li trabzan yapıyoruz, bir üst sırayı da aynı şekilde örüyoruz ve 3’er trabzan atlayarak 51 tane 2’li trabzan yapıyoruz. Sonraki 6 sırada 153 tane 2’li trabzan yapıyoruz.
3 tane 2’li trabzan yapıyoruz, 2 zincir atlıyoruz 3 tane 2’li trabzan, 3 zincir çekiyoruz 3 tane 2’li trabzan 3 zincir sıra sonuna kadar devam ediyoruz. Sonraki sırada 4 tane 2’li trabzan 2 zincir sıkiğne aynı yere 3 tane 2’li trabzan 3 zincir 3 tane 2’li trabzan bu şekilde yanlarından 1’er trabzan arttırarak 37 sıra örüyoruz. Daha sonra 2 sıra trabzanla dolduruyoruz.
Sepetimizin kolu için aynı yere 3 tane 2’li trabzan 3 zincir, 3 tane 2’li trabzan 10 zincir aynı yere 3 tane 2’li trabzan 3 zincir, 3 tane 2’li trabzan sepetimizin kolunu istediğimiz boya kadar örmeye devam ediyoruz. Arasındaki beyaz şerit icin 8’er 2’li trabzan sepetin kol boyu kadar örüyoruz. Sepetin iç kısmına dilediğimiz modelde çiçek motifleri örüp dikiyoruz. Ve işte havlu süslememiz hazır.

tig-isi-cicek-sepeti-suslemeli-havlu-modeli-2

Bir Cevap Yazın

Kanaviçe havlu kenarı modelleri – renkliisler

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – sihirlibohcam

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – Elif Çeyiz

| | 0 Yorum

Tığ işi kedicikli havlu süslemesi

| | 0 Yorum