Çivi ile tablo yapımı

-

Çivi ile tablo yapımı
Ahşap bir zemin üzerine kumaş ya da deri kaplayarak üzerine yerleştirdiğimiz şablon yardımıyla şekillerin etrafını çivilerle dolaşıp daha sonra çivileri boyuyoruz. Kuruduktan sonra şablonu çıkartıyoruz ve aralarda kalan gazete ve kağıt parçalarını temizliyoruz. Sonra bu hale geliyor. Daha sonra sırayla aşağıdaki resimlerde göreceğiniz şekilde belli bir sistematikle örülerek tablomuza son şeklini veriyoruz. Bu tablo 40×60 cm ebatında tahmini olarak 1500-2000 arası çivi ile yapılmıştır.

Çivi ile tablo yapımı

Çivi ile tablo yapımı

Çivi ile tablo yapımı

Çivi ile tablo yapımı
Ve işte son şekli :)

8 yorum gelmiş

  1. yagmuryurek

    çok güzel telkari deniyordu demi buna bi ara bende heveslenmiştim ama gözüm korkmuştu çivi sayılarından dolayı benim eksiğim sabırlı olmamam ve malesef böle güzel işler sabır sonucu çıkıyor :)
    ellerinize sağlık….

  2. maykicam

    teşekkürler munures zulaltan ve yagmuryurek. telkari değil yalnız filografi bu sanatın adı. sabırlı olmak gerekiyor ama bu sabır insana huzur veriyor çivileri caktıkca stresinizi atıyorsunuz :)

  3. alaca91

    E maşallaaahh.. Harika olmuş,ellerinize sağlık.Yanlızz işte sabır işi.O sabır bende malesef yok :( Sizi tebrik ediyorum.Sevgiler..

  4. maykicam

    Yapması saatlerinizi günlerinizi alsa bile karsısına geçip ortaya çıkan eseri izlemesi de öyle saatlerinizi alıyor :)

Bir Cevap Yazın

maykicam

Filografi Tabloları Siparişleri Alınır

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum