25 yorum gelmiş

  1. Bu çalışmanız da harika olmuş.Ellerinize sağlık.Keşke verdiğiniz link de çalışıyor olsa.Arada bir adresinizi deniyorum ama ancak 1 kere başarılı olabildim.Oysa o kadar güzelki yaptıklarınız.

  2. Merhaba herkese,xvaveylax ilgi ve beğenin için teşekkür ediyorum..mavisofram adını gizleyen güzel kızım:o)) o modayı sanki ilk uygulayıcılarındanım, yemenilerle başladım ben bu tarza mart 2009, benden öncesini bilmiyorum ben gibi çalışanına rastlamadım, teşekkürler ediyorum güzel duygu dolu sözlerine.

  3. mtnaz11 çok zarifsin teşekkürler, evet nedenini bilmediğim bir durum var, ben de pek çok link e ulaşamıyorum ama yılmadan deniyor tekrar tekrar tıklayınca da başarılı oluyorum:o))pinkly ve bynfavorim ve güzel bebeği:o)) sizi seviyorum, teşekkürler..

  4. Offff offffffffffffffffffffffffff:)) ( eskiden bu klavye daha fazla F basardı:))Ellerine yüreğine sağlık Mügeciğim…

  5. Ay güzelim sızan su mu seni böyle yaptı ne!!!!!of lamaya gerek yok be anacım çok mu beğendin söyle yapayım sana takıver boynuna…ayrıca acaip fikrim geldi..kesinlikle bana verdiğin o muhteşem bozuk oara çantasının yapımını öğrenmem ve uygulamam lazım ve yine ayrıca o cam şişelerin yeşiline bittim..

  6. mügearikan hanımefendinin biz avam tabakasından ayrılıp, ayrı bir sınıfta değerlendirilmesi hususunu yetkili mercilere bildirdim, cevap bekliyorum. bu bekleme esnasında da gidip ünlü seyyahlardan Margareth Wilkinson un ” amateurs ‘n professionals” isimli araştırma- inceleme kitabını bir daha gözden geçireyim.

  7. ha unutmadan, nedir bu site sorununuz efendim ? asırlar geçti düzelemedi bir türlü. web dizaynırların kafasına vurmak için 10 cm lik stilettolarım var, arzu ederseniz ….

  8. Mügeciğim o kutuların yapım aşamalarını resimli beraberblog da anlattım seve seve uygulamalı da anlatırım sana…ben de cok sevdim o şişeleri..ne hayallerim var bilsen yeterki o forma sokabilecek bir yontem bulayım ev şişeden geçilmeyecek herhalde:)))kolye konusuna gelince beklemedeyim daha… cunku yaptığın en guzeli benim olsun istiyorum:)

  9. çok çok çok ( kaç tane eklersem ekleyeyim yine de az gelecek biliyorum)harika olmuş ellerinize gözlerinize akılnıza sağlık

  10. haaaaaaaa ay buraya neler yazılmış haberim yokh, neden bu yorumların haberleri bana gelmiyorlar???SEVİLAY SEVİLAY!!! allahım sana çok şükür, mavi bize güvendi, beni sevdi ve adını bize söyledi…seni seviyorumm.Çikolatam yeni buldum Sevilay ı lütfen kaçırmayalımm..Belindacığım kaçırdığın çok mühim bir şey değil sadece 1 kolye, aklına eserse bir gün açılabilen adresime girer görürsün hep oradalar, sevgilerimle..nrhnmrl çok çok çok teşekkür ediyorumm..

  11. hey saat12 dostum..bilmem günler sonra bana bakacakmısın…neee diyorsun, kim kimi ayırmış, kimmiş avam, avam ne demekmiş, saraylı da ney miş(bunu ben uydurdum) araştırma inceleme kitaplarında beni arıyorsan bulamazsın anacıııım, sen bana gel ben sana anlatiiim, hem sitemden şikayet gelmiyor artık sen kendi pc ne bak aa..sevgiler sana güzel dostum:o))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Önce takı....yıllarca,10 yılı aşkın bir süre..resmen aşk. Aşkın mola vakti geldiğinde yeni bir aşk çoktan doğmuştu ahşap...sonsuz...yapıyorum, satıyorum..