DANTEL ANGLEZ

-

hayatım boyunca,el sanatlarıyla alakalı tüm işleri tam anlamıyla yapmasamda,hepsinden biraz bir şeyler öğrenmişimdir..

beyaz iş,çin iğnesi,türk işi,antep işi,dantel,dikiş,el boyama vs…bu dantel anglezinde tekniğini biliyorum ama bir türlü elim varıp ta yapamadım…bu kadar düzgün bir iş çıkaramam canım sıkılır korkusuyla denemedim..bu masa örtüsünüde yazlıktayken sahilde dolanan bohçacıların katakullesine gelerek 20sene önce aldım:))iyikide almışım..çok fazla kullanmaya kıyamasamda,kullandığım zamanlar zevkle izliyorum..el işlerinin yerini hiç bir şey tutamaz..

10 yorum gelmiş

  1. ben de 25 yıl önce tanesine 65bin vererek kızlara çeyiz almıştım ne akla hizmetse,bir aylık maaşımdan fazlaydı tanesi.Gerçi ben o zaman makreme çantalar örüyordum onlardan aldığım para ile almıştım:)))

  2. ömür törpüsü gibi görünüyor. büyük sabır … ama çok zarif ve farklı bi hava veriyor ortama…

  3. Çok güzel gerçekten.Bohçacıdan 6 tane sehpa da benim var.İ nan kıyamıyorum kıza kaldırdım.Ozamanlar bunlar dışardan gelirdi zaten.

  4. teşekkürler arkadaşlar..eskilerin yerini hiç bir şey tutmuyor,bunu gençken pek anlamıyoruz ama yaşlandıkça anitakacı oluyoruz..bu masa örtüsü içinde iyiki almışım iyiki saklamışım diyorum her kullandıkça..

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..