57 yorum gelmiş

  1. teşekkürler, beğenmene sevindim.Punch nakışı ve latch-hook görüntü olarak benziyorlar ama tabii farklı teknikler.Latch-hook’da halı dokur gibi düğüm atıyorsunuz, punch’da ipin sökülmemesi için arkadan kumaş yapıştırıcısı ile yapıştırıyorsunuz.

  2. eline sağlık evet görmüştüm örneklerini düğüm atılınca sağlam da oluyor ve daha boyutlu oluyor halı paspas falan yapmışlardı benim gördüğüm bu arada senin yaşın kaç ki sevgili noblesse çeyiz yapacak kızın olsun:)

  3. Harika, süper, mükemmel. Kızın küçücük nasıl yaptı ki bunu, ellerine sağlık. Yorumları okut lütfen, sevinsin.

  4. çok güzel olmuş…kızının ellerine sağlık canım…ama internette araştırdım nerden aldınız kalıbını bende yapmak istiyorum nerelerden bulabilirim malzemelerini çok pahalı :(((

  5. ,,Bu da benim yastığım sevgili noblesse, bunu ablam işledi bir de siyah fon üzerine güllü yaptı o hızla çok zevkliymiş ben denemedim ama çabuk bitiyor, biz altına birşey sürmedik :) yastık kılıfı olunca dökülme olmadı

  6. Arkadaşlar, hepinize çok teşekkür ederim.Ben Ankara’da İzmir caddesi’nde ki Karademirler’den 40TL’ye aldım.İnternette daha pahalı.Fiammacım ablanın kedisi de çok tatlı olmuş, sen de mutlaka yapmalısın.

  7. offf, bu yastık insanın uykusunu getirir. harika bir görüntü varr..@fiamma1, kedili de çok güzel olmuş, belki ben hayvanları çok sevdiğim için mi bilmiyorum bana inanılmaz güzel geldi.

  8. işlemesinin zekli olduğuna inanırım. Çünkü yaptıpınız işlerde renk varsa zevk almamak mümkün değil…

  9. Muhteşem olmuş, kızınızı kutlarım. Kursa giderken eğitimini almıştım makina da ama dayanıklı olmaz, yapışkan iyi tutmaz diye hiç çalışmadım. sizinkileri görünce ğerçekten pişman oldum, çalışıp geliştirmediğim için, tekrar kutlarım.

  10. arkadaşlar beğenmenize çok sevindim, sevgili suppruss sizinki farklı bir teknik olabilir mi acaba?Bu teknikte düğüm atılıyor, kumaşın altına kumaş yapıştırıcısı sürmenize gerek yok.Punch nakışında kumaşın altına yapıştırıcı sürmek gerekiyor, sökülebilir çünkü.Cadıkazanı epeydir görünmüyordun, dönmene sevindim.

  11. Noblesse süper olmuş bu, pofuduk pofuduk olmuş, çok güzeeeel.Bişey sormak istiyorum, ben punch nakışı ya da latch-hook bilmiyorum açıkçası. Hani okulda halı dokuturlardı ya bize düğümle o yöntemle yapılabilirmiş gibi geldi bana. Doğru mantık yürüttüğüme emin değilim ama sanki etamin desenleri baz alınarak da uygun bir fon üzerinde uygulanabilir sanki. Çuval gibi bir fon mesela.Doğru mudur.

  12. er1403 beğeniniz için teşekkürler.Latch hook tekniği aynen tarif ettiğiniz gibi düğüm atılarak yapılıyor.Okulda halı dokurken düğümleri elimizle attığımız için zorlanırdık, şimdi özel bir tığı var, çok kolay.Hazır kit almaktansa etamin veya kanaviçe desenlerini kullanarak da yapabiliriz, hem istediğimiz büyüklükte olabilir hem de istediğimiz desende.Macho’dan nasıl koruyacağınızı da düşünmeniz lazım tabii.

  13. sanki ben yapmışım gibi yüzüme yayılan gülümsemeyi görmeliydiniz, sözleriniz çok onur verici gerçekten, teşekkürler.

  14. Noblesse’cim evin her tarafı kutularla dolu. Sürekli Machodan bişeyler kaçırmaya çalışmaktan yoruldum, kutularda saklıyorum artık :) Artık hiçbişeyime zarar veremez :)))

  15. bu teknik çok güzelmiş. halı yapılsa sanki shagy halı gibi olur.kızınızın ellerine sağlık.son sürat bir 10 marifetçi daha yetişiyor.maşaallah

  16. kızınızın eline sağlık çok güzeL oLmuş. ayrıca fiamma1 in ablasının yastık çalışması da çok hoş. 2sini de tebrik ediyorum. paylaştığınız için teşekkürler.

  17. Ne denirki bunca güzel yorumların üzerine. Hanımlar bana söyleyecek söz bırakmamışlar, bütün güzel sözcükleri kullanmışlar. :))))))))))

  18. Noblesse, çok beğendim ellerine sağlık. Yeni gödüm ve ayrılamadım. Uzun uzun seyrettim. Çok güzel….

  19. uzuun yorumun 504 e kurban gitmesi sonucu kurban msjın özeti: Cnm kızının ellerine sağlık, kaçtır açıp bakıp seccadelik diye ayrılmış etamini bulmak için evi altüst etmeme rağmen bulamayınca yapılacaklar listesine alındı bu çalışma en kısa zamanda veyahut en azından kışa yapmayı umuyorum. Fiamma’nın ablasınıda tebrik etmeden geçemeyeceğim. Her ikisi de çok hoşlar.

  20. favorim şimdi gördüm seni.bu dilli tığ, dilli olmak zorunda yoksa düğüm yapamazsın hemen sökülür, tuhafiyelerde satılıyor, ucuz bişey.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin