Dekoratif kahve ağacı

-

Bu kahve ağaçları çok şık ve güzel dekoratif objeler. Mutfağımın vazgeçilmez bir parçası oldu. Strafor top üzerine kahve çekirdekleri yapıştırılarak yapılıyor, gerisi nasıl süslemek istediğine bağlı.

14 yorum gelmiş

  1. turkuazft

    evet çok çok güzeller elinize sağlık mis gibi kahve kokuyorlardır mutfak için ideal olmuşher zaman söylediğim gibi fotoğrafçılığınıza hayranım gerçekten çok güzel poz yakalıyorsunuz

  2. DenizasToysJoys

    aysun0687 teşekkür ederim!turkuazft, çok teşekkür ederim. Bu ağaçlar gerçekten mutfak için ideal bir obje. Hele de benim gibi kahve delisi insan için 8)))Fotoğraflarım maalesef daha istediğim gibi olmuyor. Ama şimdi fotoğraf kursuna yazıldım. İnşallah birazdan daha güzel kareler sunarım.

  3. mtnaz11

    Çok beğendim, ne kadar şık duruyor.Biliyormusunuz dün gittiğim bir restaurant da bunun kocamanını şekerlerden yaptıklarını gördüm. Temizliği özel işlem gerektiriyormuş. Ama bayılmıştım ve ben de yıl başında veya doğumgünü gibi etkinliklerde çocuklara yapmaya karar vermiştim.Şimdi sizin başarılı anlatımınızla işim daha da kolay.Teşekkürler..

  4. askusvar

    sizin sitenizin de takipçisiyim, yaptığınız her şey çok güzel ve çok estetik, bende çok güzel duygular uyandırıyor

  5. DenizasToysJoys

    mtnaz11 Teşekkür ederim! 8)))Bu ağacın yapımı biraz uğraştırıcı ama zor değil. Sonuç buna kesinlikle değer. Size kolay gelsin! Kahve ağacınızın fotoğrafları bekliyorum

  6. DenizasToysJoys

    alanay, teşekkürler! 8)))askusvar, güzel yorumunuz için teşekkür ederim! İnşalah ileride daha da güzel şeyleri sizinle paylaşırım.

  7. hayalruya

    Merhaba bir kahve tiryakisi olarak ve kahve fırmasında calısan bırı olarak bayıldım bu çalışmaya. Cok guzel dusunulmus. evimde mutlaka olması gereken bır aksesuar. Sizin kadar güzel yapamayacagımdan sizin yaptıklarınızdan nasıl alabılırız bir yerde satılıyor mu? rica etsem bu konuda yardımcı olurmusunuz.

Bir Cevap Yazın