DEKORATİF SOĞAN-PATATES SEPETLERİ

-

N

İzmir’in Melemen İlçesi’ni duymuşsunuzdur. İlçe’nin girişinde renk renk sepetlerin toprak saksıların satıldığı dükkanlar oldukça popülerdir. İnsanı farklı alemlere götürüverir renkli sepetler; kırmızısı, fuşyası, sarısı, yeşiliyle bir renk cümbüsü yaşattırır sizlere…Ben de kapıldım cazibelerine, birgün alıverdim yeşil ve kırmızı renklerde kimlerinin soğan -patates, kimilerinin de yumurta koyduğu sepetleri…Ben sepetlere kendime göre bir yorum kattım, onları evdeki yapma çiçeklerle silikon yardımı ile yapıştırıp süsledim. Ortaya insanın hayatına neşe katan evde çeşitli amaçlarla kullanabileceğiniz oldukça dekoratif bir ürün çıkıverdi.Ben sepetleri mutfakta soğan – patates koymanın dışında banyoda sabun, çoçuk odasında çorap ve oturma odasında da örgülerimi koyarak farklı amaçlarda kullanıyorum. Umarım sizlerde değişik kullanım amaçları bulup, beni bilgilendirirsiniz.Son yaptığım sepetlerin adını ”gelin ve damat”koydum. Mutfakta soğan -patates koymayı planladığım sepetlerden yeşil olanı oldukça süslü bir damat, gelin yanında sade kalıyor değil mi? O da günümüz metroseksüel erkek modasına uyuvermiş farkında olmadan!

7 yorum gelmiş

  1. Noblesse

Bir Cevap Yazın

emelcesanat

Kuş şeklinde kumaş tutacak

| | 0 Yorum

İsimli mama önlükleri

| | 0 Yorum

İşlemeli bebek önlüğü yapımı

| | 0 Yorum

Oyun halısı – duyu battaniyesi

| | 2 Yorum

Mor menekşe nakışlı amerikan servis

| | 0 Yorum

Bebek odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Çiçekli fırın eldiveni

| | 0 Yorum

Çeyizlik klozet takımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı aşçısı mutfak süsü

| | 0 Yorum

Sallanan salıncak örtüsü yenileme

| | 0 Yorum

Duck keten kumaştan mutfak takımı

| | 0 Yorum

İstanbul desenli mutfak takımı

| | 0 Yorum

Çocuk yatağı cibinliği

| | 0 Yorum

Dikiş önerileri; kuşlu mutfak takımı

| | 0 Yorum