DenDenAk’a Gelen Kartpostallar

-
Sevgili Banuca'dan gelen kartpostalım
Sevgili Banuca’dan gelen kartpostalım

Bu kampanya sayesinde bu kış günlerinde Türkiye’nin birçok köşesinden sıcacık kartpostallar aldım ve yüreğimi ısıttım sevgi dolu sözlerinizle. Bana ilk gelen kartpostal (en azından ilk açtığım)sevgili Banuca’nın kartpostalı olduğu için girişte onun kartpostalının resmini verdim. Hepsi farklı zamanlarda geldiği ve ben evimde değişik köşelere tıbbi flasterle bantlayarak dağıttığım için toplu resim çekemedim ama blogumda ve yorumlarda bulabilirsiniz birbirinden güzel kartpostallarımı.

30 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    İkinci kartım Adadenizinden geldi. Şimdi o balık yerinde olmak vardı, güneşin ısıttığı sıcacık denizde sırtüstü parlak ve berrak gökyüzünü seyretmek.

  2. DenDenAk

    Üçüncü kartım Fiamma’dan geldi. özellikle güneş evimin içindeyken kartın üzerine gölgelerini düşürerek çektim fotoğrafı. Bu kartpostal elime ulaştığında dışarısı bembeyazdı ve ben martıların yerinde olmak istedim. Sımsıcacık güneşin ışıklarını sırtımda hissederek gökyüzünde uçmak.

  3. DenDenAk

    Altıncı kartpostalım sevgili Tuğba’dan geldi. Her gelen kartpostal sonrası eşim bu seninkilerden daha güzel diyor. Ama bende sevgili arkadaşlarımdan öğreniyorum yeni yeni şeyler.

  4. DenDenAk

    Yedinci kartım Acemi Hobiciden geldi. Kendi yaptığı bir resmi 20’ye bölüp gönderdi, hala birleşmiş halini merak ediyoruz

  5. DenDenAk

    Sekinci kartpostalım Sakagun’den geldi. Çok güzel bir origami sepet, minicik bir zart ve içinden minicik bir kaptpostal, pulu bile var. Sakagun’un pul biriktirdiğini biliyoruz, o pullardan birini yapıştırmış, tarihi 1985.

  6. miralay

    Martili ve örgülü olanları çok beğendim. Ne kadar becerikli ve hayal gücü geniş ürünler çıkartmışsınız. Diğerleri de başarılı. Fikir de güzel. gerçekten tebrik ederim.

  7. DenDenAk

    Sıra dokuz numarada sevgili Sybella çok ilginç bir malzeme kullanmış çiçeğin göbeği için. Bu fikre bayıldım bir meyve çekirdeği, elma ya da ayva olabilir. Yanlış hatırlamıyorsam ayva yazıyordu blogunda.

  8. DenDenAk

    10. kartpostalım Beyaz Kelebek’ten. En sevdiğim renklerin bir harmonisi olmuş, çok tatlı bir kartpostal. Notuda çok güzeldi, çok teşekkür ederim.

  9. DenDenAk

    11. kartpostalım mtnaz11’den. Çok güzel, çok zarif, blogunda ilk bu kartpostalı hazırladığını yazmış ve hepsinin yapımını tek tek açıklamış.

  10. DenDenAk

    13. kartpostalım sevgili glin’den.Sevgili glin demiş ki;ortadaki kalp sensin.diğerleri hergün etrafını çevreleyen öğrencilerin.onların seni çok sevdiğini düşünmüştüm.

  11. DenDenAk

    Yeniyoldan gelen bu kartpostal hemen evdeki bir çiviye asıldı. Kurdelası hazırdı üstünde. Bu şekli diğer birkaçıyla birleştirip kopyalayabilirim, haberin olsun yeniyol, teşekkür ederim.

  12. DenDenAk

    Son gelen kartım küçükgüneşten, kendisi aynı zamanda bir Konya manzarası yollamışki eşim bu kartpostala çok sevindi. kendisine çok teşekkür ediyorum

  13. DenDenAk

    son gelen kartpostalım kayıp arkadaşımız Fatma Özen’den. Çok şeker kalpcikler yollamış. Blogunda görüşmeyi sürdürsekde 10marifet kasabasına uğramıyor bugünlerde

  14. DenDenAk

    Tam bir süpriz kartpostal. Çünkü geleceğinden zerrece haberim yoktu. Gönüldenelem casusun kim? Çok teşekkür ederim harikasın, beni yorgun bir günün yarısında çok mutlu ettin.

  15. Fatmaozen

    Ay Özdencim hepsi harikaymış kartlarının :) Bayıldım :) Ben de yazsam mı acaba bi yazı ama şimdi yaz yolla çok geç olmuş ya :( Neyse sana, sibel ve şuleye pardon :) Sybella ve Fiamma1 e blogumda teşekkür ettim nasıl olsa :)

  16. DenDenAk

    Daha gelecek ve gidecek olanlar var canım. Bugün ya da yarın postalarım diyordum ama Eylülcüğüm hasta evde onunlayım

  17. DenDenAk

    Mutlu olalım Derneğinden gönderilen kartpostal. Bu kartpostalı alınca çok duygulandım. Allah sağlık şifa versin hasta çocuklarımıza.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum