Denemesem Çatlardım!

-

abajur
O kadar çok yapıldı ve gördüm ki ben de yapmasam olmazdı. Yaptım ama hiç beğenmedim, üzerinde değişiklikler yapmaya kalmadı çocuklar söktü zaten. Bunu da paylaşım amacım, olumsuz gördüğüm taraflarını anlatmak. Ben kendir ipinden yaptım ve şimdi keşke yünle yapsaydım diyorum. Kesinlikle yünle yapıp deneyeceğim ve mutlaka paylaşacağım. Aslında yapımı çok kolay ve çok da şık bir ürün ama dedim ya; ya seçtiğimiz kendir ipi kalın geldi ya da beceremedik :) Ama olsun ben yine de paylaşmak istedim. Yapım aşamasına dair sadece bu hali var.

abajur

deliisibunlar

Merhaba, Mesleği anaokulu öğretmenliği olan ama çocukları doğduktan sonra prof. anne ve ev kadını olmuş şimdilerde el becerisi isteyen ürünlere tekrar sarılmış olan bir bayandır :))

8 yorum gelmiş

  1. deliisibunlar

    sen bu kadaryünün içnde olup dadenemesen ayıp olur zaten:)) aslında şimdi aklıma geldi.Ben sana bu teknikle bir kolye tasarlasam mı?Dur dur brnbir deniyeyim:)))

  2. deliisibunlar

    Sevgili pamuk şekeri, ben bir hobi marketten almıştım.Bildiğim kadarıyla nalburlar ve av malzemeleri satan dükkanlardan bulabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın