35 yorum gelmiş

  1. şimdi o yıldızın ortasını yapmışlar iyi hoşta kenar uzantılarına aklım ermedi. yukarı doğru eksilterek çıkıldı diyelim e sonra tepeden daireye nasıl geri dönülecek???anlayan varsa anlatsın yoksa ben bunu yapana kadar uğraşacağım kanımca :)

  2. he hee hiç dantel bilmeyen biri olarak bende öyle bir mantık yürütmüştüm yanılmamışım demekki aferin bana:)))

  3. BEN BUNU BEYAZDAN YAPICAM AMA YILDIZA BENZER Mİ BİLEMEM İÇERİ BUYURMAAN DA YAPIM AŞAMALARINI GÖRMEK ÇOK HOŞUMA GİTTİ AYRICA:)

  4. beğenmenize sevindim kızlar:))maşim öylemi olmuş ya hiç farkında diilim,o kısmı içeri koyarlar diye düşünmüştüm:))

  5. bende sonradan düşündümde vazgeçtim küpeden,broş yap mavişim dicektim,nesim bebiş gelcek yakında mavişe çok az kaldı:)))

  6. tamam kızlar daha başlamadım eger sıkılmaz ikisine yaparsam küpe sıkırlda birini yaparsam broş yarısını yaparsam ne olsun hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)))))))))

  7. yorum yazacağım bi saat alta inmeye uğraştıım:) maaşallahh:) çook beğendim ya benim elişiyle pek aram yok maalesef keşke yapabilsem:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum