DENİZİN KOKUSUNU HİSSET….

-
Deniz kabuklu vazo
Deniz kabuklu vazo

becerikli arkadaşım çocuklaçocuk dan, her zaman olduğu gibi güzel ve kolay bir çalışma. yakında okulların açılacağını düşünürsek; kesinlikle el becerisi derslerinde, faydalanılabilecek zevkli bir çalışma. işte burada çok detaylı bir şekilde anlatmış. eline, yüreğine sağlık.

14 yorum gelmiş

  1. sefa97

    bu çalışma gerçekten, tam okul çocuklarının zevkle yapabilecekleri bir çalışma(diğer çalışmalarınız gibi)..bu vazo, birde bana yıllar öncesi anneme, arkadaşının izmirden getirdiği hediye vazoyu anımsattı..çok hoşuma gitti.teşekkürler.

  2. saatoniki

    insan bunu yapar mı yav?? kendileri atardı çocuklaçocuk..üstelik iki kişiler ..amma tezcanlı sefa hemen yollamış buraya ..saat bunu görse tefe koyar sizi sayın sefa..hatta der ki:münasebetsiz şey…yalınız ne hikmetse hiç aklıma gelmemiş böyle bi mum yapmak..ilginç..

  3. sefa97

    nebilecim sana ne oluyor ya…………!çizmeyi aşma sakın..!canım istedi, ne zamandır düşünüyordum arkadaşlarımın yaptığı güzelliklerden birini ben taşıyayım buraya diye..kısmet bugüne imiş..amma, sana çattık bu seferde…………!münasebetsiz sana derler! hıh!hem gözlüklerini iyi tak bakayım;bu çalışmada mum yok bi kerem…hıh..

  4. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Çok dekoratif, denizi çağrıştıran herşeye aşığım sevgili Sefa97.Bu arada linki açamıyorum Sorun benim bilgisayarda mı acaba?Demin çocukla çocuğun sayfasına yine giremedim:(

  5. zuzuya

    yazlık mekanlar için, çok güzel olur. arkadaşım herzamanki gibi zevkli bir çalışma yapmışsın. ellerine sağlık. sefa senin değil:)

  6. cadikazani

    evet zuzuya katiliorum sana yazlik mekanlar ve banyolar icinde cok guzel olur nasil yapildigini goremedim ama bence bunu sole kase gibi bisiye yapcaksin icine el sabunu koycaksin filan guzel durur die dusunuyorum=)Cocukla cocugun ellerine saglik diorumpaylasim icin saol:)

Bir Cevap Yazın

Kurumuş dallarla mantar pano süsleme

| | 0 Yorum

Yumurtadan teyzeler – duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Deniz kabuklarından dekoratif kalp

| | 2 Yorum

Doğal malzemelerden balkon süsü yapımı

| | 0 Yorum