Pazar, Aralık 4, 2016
DESENLER…İster boya, ister işle

12 YORUMLAR

  1. Sevgili Sibella; desenler için çok teşekkürler = )Ben de desen kitapları arıyorum ancak bulmaıyorum = (Sence nereden bulabilirim?Kitabının ismi nedir?Yardımcı olursan sevinirimm = )

  2. Rica ederim, zaman zaman eklerim o zaman. Ben bu kitabı alalı çok oluyor kks, ama genelde böyle kitaplar inkılap ya da remzi kitabevinin hobi, craft bölümlerinde bulunuyor. Bendeki kitabın adı ”Transfer Designs from around the world” ve de bu kitaptaki desenler ütüyle kumaşa, kağıda ya da ahşaba geçirilebiliyor.Güncelleme: Evet nrhnmrl olur çünkü ben de bu kitaptaki bir deseni folyo çalışmamda kullanmıştım..

  3. hmm. tamam. Oraları da bir araştırayım inşaallah = )Teşekkür ederim = )”Transfer Designs from around the world” daki desenlerin ütüyle kumaşa geçiyor olması ise, ayrı bir teşekkürü hak ediyor = )Yardımın için çok teşekkür ederim = )

  4. Çilekliye bayıldım vallahiii… Eline emeğine sağlık Sibel(la) ablacım :)

    nurhan8 diyor ki;Kızlar bu desenleri duvara nasıl aktarabiliriz….

    Sticker şeklinde isterseniz reklamcılarda yaptırabiliyorsunuz. Reklamcılar derken tabelacılar yapabiliyor. Yok ben duvara baskısını alıp üzerinden kendim boyayacağım derseniz resmi kaydedip siyah beyaz yazıcıdan çıktısını alırsınız. Ozalitçilerde daha büyük kağıtlara daha büyütülmüş halde bastırabilirsiniz. Ardından da karbon kağıdıyla duvara geçebilirsiniz.

  5. Fraise ;yardımın için çok teşekkür ederim..Çalıştıgım için çok zorlanıyorum gündüz bakıp bakıp akşam eve gidince mayışıp kalıyorum…duvar sticker ları çok seviyorum inş banada kısmet olur yapması…

  6. bu desenlere bayıldım bende çantalarımda kullanmak üzere şirin hayvan figürleri arıyordum verdiğiniz adreslere gidicem teşekkür ederim.