Doğal malzemelerden dekor örneklerim

-

Yine doğal malzemelerden yaptıklarımı paylaşıyorum. Kütükten, dallardan,deniz kabuklarından, tahtalardan bir şeyler yapmayı seviyorum.

ağaç takılık(www.selenzafer.blogspot.com)

kütük çiçeklik ve tığişi çiçekli dal
ağaçtan doğal kalemlik/fırçalık
kütük çiçeklik/doğal vazo

Bu kez konu ağaç işleri. Küçük boy kütükleri kalemlik olacak şekilde kestik. Çiçeklik/vazo için kütüğü matkapla parmak alınlığında deldik.Buna tek bir çiçek koyuyorum.Takılık için de aynı şeyi yapıp bu kez dekoratif bir dal parçası yerleştiriyoruz. Bu çok işime yaradı,kolyelerim birbirine karışmıyor artık.:)Ayrıca kuru dal yerine yapraklı çam gibi dallar da kullanarak ağaç havası verilebilir.Bir de daha zahmetli olan kalemlik yaptık.Bunun için matkapla daire kesme aparat kullandık ve ahşap yontma aletleriyle düzeltip son şeklini verdik.Kalemliği koruyucu meşe renkli vernikle cilaladık.Yorumlarınızı ve önerileriniiziçok merak ediyorum…Bunlar ve daha fazlası için bloğuma beklerim.

6 yorum gelmiş

  1. bahar006

    Çalıştığın malzemelere bakılırsa seninle aynı frekansta olduğumu söyleyebilirim. Ben de çok seviyorum doğal ürünleri. Yaptıklarını da çok beğendim, ellerine sağlık:)

  2. ssselen

    Teşekkürler bahar006.Bu malzemeler gerçekten güzel sonuç veriyor.aslimavi teşekkürler.Beğenmenize sevindim arkadaslar

  3. gulshcen

    el emeğiniz için tebrikler . sunumunuz mesela sobanın üzerinde değilde belki bir sehpanın üzerinde dursa daha hoş olurdu diye düşünüyorum bence yapılandan daha cok sunum yani dekorasyon kısmı önemli nacizhane fikrim :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum