Salı, Aralık 6, 2016
Dondurma çubukları

Dondurma çubukları

14
dondurma çubukları
dondurma çubukları

Birşeyleri atmadan önce çok düşünenlerdenim bundan ne yapılabilir diye. İşte size güzel bir örnek, eminim çocukların çok hoşuna gider. Ancak benim gibi aceleci biri bekler mi çubuklar biriksin diye, gider eczaneden boğaz çubuğu alır ve ortaya bu çıkar.

14 YORUMLAR

  1. çok şeker ya çok beğendim bendede var bi sürü bende çerçeve yaptım yayınlayacağımbu arada magnet olarakta kullanılabilinir .)

  2. Dondurma çubuğuna bakmak için girdim, bloğundan bir türlü çıkamadım:)) Ne kadar pratik, ve sevimli işlerin var. Bu arada dondurma çubuklarına hala ulaşabilmiş değilim, tekrar gidiyorum:)

  3. çok teşekkür ederim arkadaşlar ama yanlış anlaşılmasın hırsızlıkla falan suçlanırsam çok üzülürüm sonra. bu börtü böcükleri 10 marifetteki acemilik günlerimde yayınlayıp kendi bloğumun adresini vermişim. benim yaptığım bu sayfadaki kapı süsü.

  4. kriizantemciğim bloğumu beğenmene çok sevindim. haklısın ulaşılması zor, çoğu zaman ben bile bloğumda aradığım şeyi bulamıyorum. kategoriler yapmam lazım ama bir türlü fırsat bulamadım. ama bir faydasıda varki senin gibi bir resim arayan biri bütün bloğu geziyor. sıkılmassa tabii. yorum yazan bütün arkadaşlara tekrar teşekkürler.