Düğüm At Çiçeğini Yap

-
düğüm atılarak yapılmış çiçekler
düğüm atılarak yapılmış çiçekler

Arkadaşlar burada birbirinden değişik çiçekler var. Ortak özellikleri ise çiçek formu vermek için sadece düğüm atılması. Bu yöntemle şirin kolyeler, tokalar vs yapılabilir.

16 yorum gelmiş

  1. embir

    Teşekkürler arkadaşlar, bu hafta hızımı alamadım, araştırdıkça araştırasım geldi :)) Bende bir ara deniycem bakalım yapabilecek miyim?

  2. kondor

    embir bak geleceğim oraya kalk şu bilgisayarın önünden, hayır yolladığın konulara yetiş ayrı, gördüklerini deneyeceğim diye paralan ayrı, yapamadıklarına imren o ayrı…ıııı (parmak sallayan simle falan değil resmen ben).nokturn sana katılıyorum bi çırpıda anlayadım, galiba ele alıp denemek lazım. Deneyen ve dahi yapabilen olursa; görmek isterim.

  3. embir

    Tamam elime ipimi aldım denemeye başladım. Bakalım olacak mı? Eşimden de yardım alcam ne de olsa kayınpederim emekli denizci albay babasından düğüm atmasını öğrenmiştir :))

  4. embir

    İşte bu ilk denemem, tam aynısı olmadı ama ikisi de düğüm atılarak yapılmış çiçek öyle değil mi? Elimde kalın ip yok bulabildiğimle de bu kadar oldu :))

  5. nokturn

    embir bak geleceğim oraya kalk şu bilgisayarın önünden, hayır yolladığın konulara yetiş ayrı, gördüklerini deneyeceğim diye paralan ayrı, yapamadıklarına imren o ayrı..

    kondoorrr ben de bu yazının altına imzamı atarım yani:)

  6. embir

    Anlatmaya çalışayım biraz zor olcak ama;İpimizi 20 cm kadar pay bırakıp ortadan katlayalım (diğer taraf daha uzun oluyor) Çiçeklerimizin yapraklarını hangi büyüklükte yapmak istiyorsak orada tutalım. İpimizin kısa olan kısmını makrome yapar gibi yaprak yaptğımız kısmın çevresinde bir tur döndürüp döndürdüğümüz kısmın içinden geçirelim. İlk yaprağımızı yaptık. Şimdi ilk yaprağımızın hemen yanına ipimizin uzun olan kısmı ile yaprak şekli verelim. Kısa olan ipimizi yaptığımız yaprağın etrafında bir tur döndürüp döndürdüğümüz ipin içinden geçirelim (düğüm atıyoruz) Bu şekilde ben altı yapraklı bir çiçek yaptım. Sonuna gelincede ilk yaptığım yaprağın düğümünü biraz gevşetip kısa ipimi onun içinden tekrar geçirdim. Böylece çiçeğim yuvarlanmış oldu.Pek anlaşılır olmadı sanırım. Kısacası yaprak yapar gibi ipi katlayın çiçeğin orta kısmına gelen kısmına makrome tekniği ile düğüm atın.

  7. embir

    Ben anlatabildiğimi düşünmemiştim ama anlaşıldı diyorsan bana da sevinmek düşer.Bu arada kondordan ses çıkmadı. Acaba hala yapmaya mı uğraşıyor?

Bir Cevap Yazın

embir

Yakma çiçek süslemeli banyo aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçekli saç aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçek nasıl yapılır, nerelerde kullanılır?

| | 2 Yorum

Yakma çiçeklerden neler yapabiliriz?

| | 3 Yorum

Kurdela ve boncuktan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden kırmızı gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

En pratik kumaş çiçek yapımı örnekleri

| | 0 Yorum

Patchwork kumaştan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

İncili yakma çiçekler

| | 2 Yorum

Arı maya konseptli anne-kız taçları

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden çiçek anahtarlık

| | 0 Yorum