Salı, Aralık 6, 2016
Düğüm At Çiçeğini Yap

Düğüm At Çiçeğini Yap

16
düğüm atılarak yapılmış çiçekler
düğüm atılarak yapılmış çiçekler

Arkadaşlar burada birbirinden değişik çiçekler var. Ortak özellikleri ise çiçek formu vermek için sadece düğüm atılması. Bu yöntemle şirin kolyeler, tokalar vs yapılabilir.

16 YORUMLAR

  1. Teşekkürler arkadaşlar, bu hafta hızımı alamadım, araştırdıkça araştırasım geldi :)) Bende bir ara deniycem bakalım yapabilecek miyim?

  2. embir bak geleceğim oraya kalk şu bilgisayarın önünden, hayır yolladığın konulara yetiş ayrı, gördüklerini deneyeceğim diye paralan ayrı, yapamadıklarına imren o ayrı…ıııı (parmak sallayan simle falan değil resmen ben).nokturn sana katılıyorum bi çırpıda anlayadım, galiba ele alıp denemek lazım. Deneyen ve dahi yapabilen olursa; görmek isterim.

  3. Tamam elime ipimi aldım denemeye başladım. Bakalım olacak mı? Eşimden de yardım alcam ne de olsa kayınpederim emekli denizci albay babasından düğüm atmasını öğrenmiştir :))

  4. İşte bu ilk denemem, tam aynısı olmadı ama ikisi de düğüm atılarak yapılmış çiçek öyle değil mi? Elimde kalın ip yok bulabildiğimle de bu kadar oldu :))

  5. embircim çok güzel olmuuşş..şimdik de nasıl yaptığını anlatır mısıınnnn? (bak sonra çok fena kapris yaparım söyliyim:) gayet de güzel olmuş sadece ipin ince olduğu için düğümlerin arası açık olmuş…

    embir bak geleceğim oraya kalk şu bilgisayarın önünden, hayır yolladığın konulara yetiş ayrı, gördüklerini deneyeceğim diye paralan ayrı, yapamadıklarına imren o ayrı..

    kondoorrr ben de bu yazının altına imzamı atarım yani:)

  6. Anlatmaya çalışayım biraz zor olcak ama;İpimizi 20 cm kadar pay bırakıp ortadan katlayalım (diğer taraf daha uzun oluyor) Çiçeklerimizin yapraklarını hangi büyüklükte yapmak istiyorsak orada tutalım. İpimizin kısa olan kısmını makrome yapar gibi yaprak yaptğımız kısmın çevresinde bir tur döndürüp döndürdüğümüz kısmın içinden geçirelim. İlk yaprağımızı yaptık. Şimdi ilk yaprağımızın hemen yanına ipimizin uzun olan kısmı ile yaprak şekli verelim. Kısa olan ipimizi yaptığımız yaprağın etrafında bir tur döndürüp döndürdüğümüz ipin içinden geçirelim (düğüm atıyoruz) Bu şekilde ben altı yapraklı bir çiçek yaptım. Sonuna gelincede ilk yaptığım yaprağın düğümünü biraz gevşetip kısa ipimi onun içinden tekrar geçirdim. Böylece çiçeğim yuvarlanmış oldu.Pek anlaşılır olmadı sanırım. Kısacası yaprak yapar gibi ipi katlayın çiçeğin orta kısmına gelen kısmına makrome tekniği ile düğüm atın.

  7. Ben anlatabildiğimi düşünmemiştim ama anlaşıldı diyorsan bana da sevinmek düşer.Bu arada kondordan ses çıkmadı. Acaba hala yapmaya mı uğraşıyor?