DUT YEMİŞ MUTFAK:))

-
DUT YEMİŞ MUTFAK
MUTFAK TÜLÜM

MUTFAK TÜLÜ SİYAH OLURMU,BEN YAPTIM OLDU..SİYAH BEYAZ MUTFAK DOLAPLARIMA UYSUN DİYE YAPTIM ,ÇOKTE SEVEREK KULLANIYORUM NASIL OLMUŞ SİZCE..?

yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

24 yorum gelmiş

  1. merytolg

    neden olmasın ama biraz karanlık olmuyormu?bide nasıl yaptınız acaba beyazın üzerinde siyah şeritler var onlarımı ördünüz çok güzel durmuş ellerinize sağlık

  2. kriizantem

    Çok şık olmuş yenihayat, sakallı ipler baymıştı artık, dut ip değişik olmuş.Dut ipler varya, koza ipde deniyor onlarla yapmış.(Bende bugün her soruya atladım hehe)

  3. bbuket

    ben bu dut iplere gıcıktım ama sonunda yaptıracaksınız banada böyle birşey. buradaki güzel perdeleri gördükçe ısınmaya başladım o iplere. çok şık olmuş.

  4. yenihayat54

    hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar..dün pazar olması dolayısıyla yazıları takip edemedim..gecikme için kusura bakmayın..evet mutfağım salon gibi geniş ve bu siyah beyaz perde havayı boğmadı..uzun zamandır siyah beyaz bir şeyler yapmayı düşünüyor ama cesaret edemiyordum..dut ipler imdadıma yetişti:)kalın beyaz ekstrafora,öncede kesip hazırladığım dut ipleri sırayla diktim..aralarına beyaz dut ip karıştırdım..halkalarınıda dikip astım..cam geniş olduğu için kenar perdeside olursa daha dolu dolu olur diye düşündüm..kumaş bazarında bulduğum dantel tül karışımı bir parçayıda,kenar perdesi yaptım..aslında perdelik değil,elbiselik kumaş ve çok ucuza mal ettim.))ben elbiselik kumaşım dye de bağırmıyo:))söylemesem kimse anlamaz.))dolaplarımla da uyum sağladığı için ben çok severek kullanıyorum.bi ara tüm mutfağı resimleyim o zaman daha net anlaşılır..sağolun

  5. SEMYIL

    ellerinize sağlık. siyah/beyaz, klasik havadan çıkmış sıradışımodern bir mutfak olmuştur.çok güzel.

  6. merytolg

    :)) olur olur bilgisayarda olur bende playstation bile var mutfak geniş olunca arabın yoğurduna çevirdim ben mutfağı ama bir tek ben değilmişim ne güzel :)

  7. nurkaya

    yünlerle yapılan perdeler benim de favorim. iki penceremde var. yalnız bilgisayara bayıldım ben.. Benim de her odayı gezdiğinden, ortak yön buldum kendimle..

  8. yenihayat54

    vaktimizin çoğu mutfakta geçiyor,ortak noktamız bu:))onun için mutfakta bilgisayar fikri hoşunuza gitti arkadaşlar.))bence evin en kullanışlı, en dekorlu,en güzel yeri haline getirmeliyizki mutfakları, canımızı sıkmasın:)hatta bugün ne pişirsem derdinide netten çözünce baya işler kolaylaşıyor..hemen aç bir yemek sitesi,evdeki malzemelere en uygun tarifi bul ve uygula:))

  9. bbuket

    en iyisi benim yaptığımı yapın kızlar kırdıverin mutfakla salon arasındaki duvarı olsun bitsin. uygunsa tabi salon mutfak bitişikse. ben çok rahatım valla.

  10. kriizantem

    Söylemezsem çatlıycam:))) Güneşliğin çok uzun değil mi, keşke onuda dut perdenin boyuna getirseydin, o güneşliğin uzunluğu gözümü tırmaladı, ama perdeler harika.

  11. asyayaren

    al bendende o kadar krizantem ama çok hoş olmuş valla. ellrinize sağlık….tabi salon kadar mutfak konuşuyonuz rahat rahat :(((

  12. yenihayat54

    onbeşgündür bilgisayarımdaki sorun yüzünden yorumlarınıza bakamadım arkadaşlar..hep aklım burdaydı ama ne kadar alışmışım sizlere..iyiki varsınız..

    benim mutfağım salona kırma kapıyla salona açılıyor zaten,hakikaten ferah ve iç açıcı oluyor ama daha doğal gaz buralara uğramadığından kışın ısınma problemim oluyor..mustakil evin rahatlığını ancak yaz aylarında yaşıyorum..Söylemezsem çatlıycam:))) Güneşliğin çok uzun değil mi, keşke onuda dut perdenin boyuna getirseydin, o güneşliğin uzunluğu gözümü tırmaladı, ama perdeler harika.ya ben dutları kısa tuttum aslında biraz daha uzun yapabilirdim ama alttan açıklık olursa güzel olur diye düşündüm..güneşlik mecburen uzun,yan evden ront davası olmasın diye.))dutları kesmiş bulundum değiştiremedimde:)bundan sıkıldımmı bir de sakallı ipten tül yaparım onu uzun tutarım napiM:))al bendende o kadar krizantem ama çok hoş olmuş valla. ellrinize sağlık….tabi salon kadar mutfak konuşuyonuz rahat rahat :(((Allah herkese geniş mutfak,geniş banyo nasip etsin:)ömrümüzün yarısının buralarda geçtiğini düşünürsek,hakikaten ferahlatıcı oluyor.))

Bir Cevap Yazın