Cumartesi, Aralık 3, 2016
duvar için baskı kalıpları

duvar için baskı kalıpları

36

Bu kalıpları duvarlara baskı olarak kullanabiliriz .Beyaz olan yerleri makasla kestikten sonra tampon tekniği ile yada fırça yardımı ile üstünden boyuyoruz sonra kağıdı kaldırıyoruz çocuk odalarına bence çok güzel olurlar :))) site.

meyve deseni
meyve deseni

çiçek deseni
çiçek deseni
balık deseni
balık deseni

36 YORUMLAR

  1. yine becerememişim tek resim çıkmış diyecektim kiiiiii yazıyı açınca üç taneside çıktı .))))) tamam tamam artık kaptım ben bu işi :)

  2. 2.yi çok sevdiiim (L)Birincideki elmanın 3 dişlenmişi var mıydı acaba?

  3. Ben bir sitede denk gelmiştim. Boya sitesinde… İşte orada böyle çok hoş şeyler koymuşlardı duvar stencilleriyle neler yapabiliriz diye. O geldi aklıma. Orada diyordu ki işte bu stenciller satılıyor. Sonra babamla konuşmuştuk o söylemişti buradan da yazayım belki yaptırmak isteyenlere fikir olur. Hani böyle kocaman yapışkanlı folyolar varya onları oyup duvara yapıştırıp boyasını yapıp kaldırabilirmişiz. Veya olmazsa olmaz diye düşündüğümüz bir desen tabelacılarda yaptırabilirmişiz. Astarı yüzünü geçer mi bilmiyorum ama hani olur ya bir türlü aradığın deseni bulamazsın… Böyle bir şeyler işte…

  4. postaneye bi göz atın arasıra sayın asyayaren :) neyse burdan yazayım..bu yazınızın linkini atlamışız..yollarsanız ekleyeyim..yok ise maalesef kaldırmak durumundayım..

  5. yeni arkadaşlarımdan nuranhem de çintemani desen uygulamış (geleneksel sanatlarda çok kullanılan bir desen)duvarına böyle bir çalışma yapmışhem el emeği hem de güzel ve izlenesi bir blog.lütfen bakın

  6. Yine başladık, oku oku bitmiyor :)) Asyacım hadi ben evde giriyorum, sen bütün gün işte nasıl girebiliyorsun? :)) dikkat et valla patronlarına ara sıra burada gördüklerinden yapıp hediye et :))

  7. yok edememki çünkü burda çalışanların hepsi erkek anlamazlar embircim ben organize sanayi bölgsinde çalışıyorum şehir merkezine uzak çevremde ve çalıştığım firmada herkes erkek bayanlar çok az ve onlarda başka şirketteler ben tek bayan olduğum için beni gelen gidenlerle pek haşır neşir etmiyorlar ben kendi halimade akşama kadar hesap kitap cari stok telefon fatura VS…VS. bunları yapıyorum sürekli pc başındayım ve on marifet dce sürekli açık stok tan veresiyelerime geçtiğim anda bir krmızıya yorum yazıyorum sonra yine işimi yapıyorum böllleee devam ediyor hatta bu yazımı yazarken yine başıma geldi ve asya şunu raporla dedi:)))))

  8. nalan abla çıkamadım saatlerdir siteden…hakikaten hamaratellermiş!….yok yok maaşallah…çok teşekkürler tanıştırdığın için..

  9. merhaba nuran.valla hiç utanma.hamarat eller ancak bu kadar ismini taşır.siteni gezdim.muhteşemsin.hayran oldum…yürekten tebrikler.:)))))))

  10. nuisart diyor ki;slm arkadaşlar ben nuran yorumlarınız için çok teşekkür ederimutandım bak şimdi :)

    dün nalan ablaya diyecektim ki buraya da gelse ya hamarat eller,buraya da bir dokunsa!…:)dur hemen dilek dileyeyim bari..

  11. burda değişik baskı lar var duvar için kalıpları yok ama çizimi güzel olanların çizip büyültebilir ve transfer edebilirler duvara link bu

    ayaklı asklık baskısı üzerindekiler gerçek askılık
    aynalar için baskıdan çerçeve modeli
    aynalar için baskıdan çerçeve modeli
  12. Aktaramıyoruz efendim, ekrandan bakıp ah ah deyip hayıflanıyoruz. Ama her yere yapışan kağıtlar varya onlarla çalışabiliriz. Mesela : şöyleki.(bu nası bir lafsa) tabiyki ben burda kullanacağım askılar için bir gölge oluşturmak istedim.Fakat daha ayrıntılı çalışılabilir. Aslında bu konuda daha önceden fikirlerim var idi bir zaman bulup yapabilirsem paylaşcağım inş.

  13. nurhan belki yukardaki askılık çerçevelri yapamayız çok zor çünkü ama en üstteki çiçek böcek balık desen olanları kağıda çıktısını alıp kesip oyup biçip duvara kağır bant yardımı ile yapıştırıp oyduğun kısımları tampon tekniği ile boyayarak yapabilirsin canım.mesela bak ben burda yaptım .tam o şekilde değil ama belki fikir olur senin için

  14. doğru anlatan benmiyim nalan abla kondormuyani doğru anlatabildiysem banada bir not veririsin artık:DDDçok çalıştığım için vermiştin ama yine istiyom da ben :DDD

  15. asyayarenÇok teşekkür ederim…şimdi daha ii anladım…Kondor nerden bildin bakıp bakıp ah ahhhh deyip hayıflanıyorum bütün gün pc başında…İnş ilerde bende evde durursam yapacagım kafamdaki fikirleri…