Perşembe, Aralık 8, 2016
Eğlenceli nakış örnekleri

Eğlenceli nakış örnekleri

10

İşlemeleriniz için değişik ve orijinal nakış modelleri, desenleri arıyorsanız burada bir şeyler bulabilirsiniz. Aaten baştan da uyarmışlar, bunlar babaannelerinizin nakışlarına benzemez diye… Bakarak da fikir sahibi olabileceğimiz, basitçe benzerlerini yapabileceğimiz çizimler aslında. Satın da alınabiliyorlar.

eglenceli-nakis-desenleri-1 eglenceli-nakis-desenleri

Bunlar da var:

KANAVİÇE MODELLERİ, ÖRNEKLERİ, YAPILIŞLARI, VİDEOLARI

BREZİLYA NAKIŞI ÖRNEKLERİ

KURDELE NAKIŞI ÖRNEKLERİ

10 YORUMLAR

  1. hem çok basit nakış teknikleri kullanılmış, hem de çok güzel bir görüntü ortaya çıkmış.şimdi s12 atlayıp zıplamadan, sen nereden biliyorsun basit bir teknik olduğunu demeden (o çatlamadan, ben patlayım) hemen açıklayayım;okulda nakış hocamız, zincir, iğne radı ve güneş tekniklerini bizlere öğretmiş, çalışmalar yaptırmıştı.ama gerçekten özellikle pamuk ve keten kumaşların üzerine işleyeceksiniz bunları, sonra bir güzel ütü ve kola müthiş güzel oluyor.

  2. hocanıza bişey dediğimiz yok efendim…o yüce insan çalışmalar yaptırmış,olayı bi güzel öğretmiş…ancak sanırım siz hep kaytarmışsınız derslerden…acaba bunlar oya mı yoksa işleme mi? başlık sebebi ile muallakta kaldım..

  3. açıkçası ben ikisini bir zannettiğim için o şekilde ifade ettim, cehalet işte. arada fark var ise hemen düzelteyim.

  4. nakış daha iyi olurdu, gibime geliyor ama…belki bazı bölgelerde nakışa, oya diyenler olabilir.fazlaca bir fark olacağını sanmıyorum, sonuçta ikiside iğne ile yapılıyor.kesinlikle cehalet de değil.aaa shane bak aklıma ne geldi şarkı da ki gibi; ÇEMBERİMDE GÜL OYA…….bu şarkıdaki çember nakış çemberi,eeeeee demek ki çemberde gül motifi işliyorlarmış….ve buradan da anlaşılıyor ki OYA tamamdır..:)tabii bence…

  5. ARAŞTIRMACI GAZETECİ SEFA YANİ PES PES VALLAHİ..AMMA VELAKİN….BAZI BÖLGELERDE BAŞ ÖRTÜSÜNE ÇEMBER ( BAZI YERLERDE YAZMA DENDİĞİ GİBİ) DENİR BU DURUMDADA BAŞA ÖRTÜLERİNİ KENARINDAKİ SÜSLEMEYE OYA DENİR….SHANENİN GÖNDERDİKLERİDE NAKIŞ TEKNİKLERİ AYNEN OKULDA ÖĞRENDİKLERİNDENVEDE KATILIYORUM BEYAZ KETENLERE İŞLENECEK BENİM KIZIMIN VAR, ANNEM YAPTIYDI ..YORGAN AĞZINDA KIŞLIKLAR KALDIRMADIYSAM EKLERİM

  6. çok haklısın kondorcum;hatta işte senin değindiğin konudan dolayı, bu şarkı bir zamanlar milleti 2 ye bölmüştür.1 bölümü senin gibi demişti, bir bölümüde benim gibi demişti.yav allah aşkına baştaki yazmanın çembere benzer neresi var?birden aklıma geldi bak:MİNAREDEN AT BENİ,İN AŞAĞI TUT BENİ…………..!ne alaka mı?………………………

  7. Nenelerimizin oyalarına benzememesi daha iyi zaten.Güzel türkçemde ne farklı kelimelerimiz var, baş örtüsüne çember denildiğini bilmiyordum,”çemberimde gül oya”yı da hiç düşünmemişim nedense.Örtünün işlemesine bizde oya deriz zaten.