El emeği göz nuru onlarca ürün

-

Bu sitede el emeği göz nuru ürünler için pek çok örnek ve fikir bulabilirsiniz. Dekorasyon Önerileri, El Emeği Göz Nuru, Giyinelim Kuşanalım, Tak Takıştır gibi bölümler var örneğin.

18 yorum gelmiş

  1. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Çok büyük keyif alarak gezdim siteyi,teşekkür ederim.Çoraptan para çantası yapma fikri ise,gerçekten orijinal,eldivenden de olabilir…Sitenin, bana iyi bir kaynak olacağını düşünüyorum.Sevgiler

  2. kondor

    aslında giyilmiş ve yıkanmamışından yapmak lazım paralara el değdiremeyip zorunlu tasarruf yöntemi ( ibiii midem bulandı )he hehe h

  3. sefa97

    ben bu tip çalışmayı ilk annemde gördüm. bi gün bi baktım boynunda küçücük bir çorap şık bir askıyla takmış. o nedir demey kalmadı. tlf sesi; ya anacığım sen telefon kabı olarak kullan. yok hem çok güzelmiş, hem tlf. çizilmezmiş, ne diyeyim haklıydı.valla tlf.nu da 4 yıldır tek bir çiziği yok.ha çorap kullanılmışmıydı? kesinlikle hayır…bi fırsat bulursam foto layım.cüzdanlarda güzel.

  4. sefa97

    ben tasarruf konusun da aşırıya kaçmama taraftarıyım. ölçülü olcaksa evet.yoksa şu 3 günlük dünya da ne gereği var……………………tasarruf, masarruf………………..

  5. sesiber

    Yiyelim içelim, günümüzü gün edelim diyorsun yani sefa. Zaten eskidenmiş tasarruf yapmak. Tüketim çılgınlığı içinde tüm insanlık. Yiyecek ekmeği olmayanın elinde son model cep telefonları var. Eskiden zeytini sayıp yerlermiş. Ne kadar şükretsek azdır.

  6. anonim-106441

    ARKADAŞLAR GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİTEMEY GÜNDE EN AZ 6 YAZI GİRMEYE ÇALIŞIYORUM. NEYSEKİ BİRİLERİ KEŞFETTİ 2 KERE TV ÇIKTIK. ŞİMDİ DERGİ VE GAZETLERDEN DE HABER GELDİ BANA ŞANS DİLEYİN :)

  7. NLPMaster

    Rica ederim Eda Hanım… Sizin güzel çalışmalarınızdan birisiniaktarmışım buray, lafı mı olur …asıltebrik ve teşekkürler size…

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin