El yapımı oyuncaklar – dodobob ailesi

-

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri-0
Köpeğime kıyafet dikerim umuduyla yaklaşık bir yıl önce ilk dikiş makinemi almıştım. İnternetten cüzi bir miktara aldığım makine benim gözümde bir teknoloji harikasıydı. O sırada mimarlık eğitiminin şartlarından olan şantiye stajımı tamamlamaya çalışıyordum. Şantiye şefi ve aynı zamanda birçok fikrimin geliştiricisi Fikriye hocamla zaman zaman ideallerim hakkında konuşup kafasını şişiriyordum. Yine bir gün dikiş makinesi aldığımdan bahsederken kendisinin de aslında bir dikiş dehası olduğunu (en azından bana göre öyleydi) öğrendim. Ardından koparabileceğim kadar bilgi koparıp dikiş dikmeyi Fikriye hocamdan öğrendim diyebilirim. Üstelik eski makinemden çok daha üstün yeni makinemle beni tanıştıran da ta kendisi.

Bir arkadaşıma özel bir hediye yapmak istememle beraber Dodobob süreci başladı. Daha sonra etrafımdakilerin isteklerine göre dodo, bob ve mumu serilerini özelleştirerek kişisel oyuncaklar yaratmaya başladım. Dodobob diyarını fb hesabımdan ve blogumdan takip edebilir, hikayelerini öğrenebilirsiniz.

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri-

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri-1

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri-2

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri-3

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri-4

el-yapimi-kumas-oyuncak-modelleri-5

5 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Kumaş oyuncak ayı dikimi

| | 2 Yorum

Eski çoraplardan balık yapımı

| | 0 Yorum

Video – Oyuncak kumaş bebek yapımı-2

| | 2 Yorum

Sıcacık bir bez bebek

| | 6 Yorum

Balık yiyen kedi

| | 24 Yorum