Elegant manto örneği..

-

.

Çok zarif örgü manto, yapımı da burada anlatılmış.Kol kısımlarını çok beğendim, çok hoş olmuş

78 yorum gelmiş

  1. moonless

    asyayaren arkadaşım, benim gibi 10 tane işi aynı anda devam ettiren maymun iştahlılar şimdi başlasa ancak bitirir.:))Senin gibi marifetli insanlar tabiiki kışın başlar,1 haftaya tamam olur dimi??:)))

  2. bbuket

    moonless maymun iştahlıysan eğer benim gibi, bu hayatta bitmez. Çekyatın altında yarım işler arasında yerini alır bence.

  3. moonless

    buketcim aynen öyle…napıcaz kardeşim biz yaa…bazılarını bitirmeyi başarınca da hevesim geçip hediye ediyorum ben biliyomusun… :)şu an elimde bir çanta var. Bitireyim resminlerini çekip buraya da koyucam kısmetse…

  4. asyayaren

    arkadaşlar ben pek maymun iştahlı değilim galiba illa ne başladıysam o bitecek tabi böle bir mantoyu bitiremeyeceğimi bildiğim içinde başlamam ki:)))bana en fazla 3 gün içinde bitecek yaptığım şeybirde ben el emeği döktüğüm şeyleri hayatta öle başklarına hediye etmemköşede küflensin yine de etmem yaaaabiraz tuhaf tabir olacak ama ben sıkıpta yapıyorsam e birazcık onlarda sıkıp yapsınlarzaten sinir oluyorum bir tane bişi yapıyorsun hemen;-aaaaa çok güzell bende isterimbanada yaparmısın yok direk isterim bende direk şu cevbaı veriyorum;-oooollldu gülüm senin benden eksik bir yanın yok eminim sende sıksan sende yapabilirisn diyorum :DDDDDDD

  5. moonless

    sen direkt gerilla taktiği uyguluyomuşsun, benim hediye ettiğim şeyleri etmeseydim Sabancı mı olurdum ne olurdum .. :))Abarttım tabii ama hediye etme olayı bir gelenek bizim aile de sanırım .. Genetik yani..Ama sana da hak vermememek elde değil…Şu 3 günde biten şeyleri anlatsana yaw ben de yapiim…Gerçi sen 3 gün diyosan ben kendime 2 hafta diyeyim minik kızımdan bir dakika oturamıyorum bu aralar…

  6. asyayaren

    valla canım arkadaşım gerilla merilla bilmem ben ama hı işte o dediğinden uyguluyomadamlarda adam gibi istemek yokki:@bizdekilerin amacı beğenmek değilki el emeğine saygı değer değilki bizdekilerin amacı tek kelimeyle boş mezar bulsalar girecekler amacıbedavadan sahip olmak yani analdın (şimdi tam burda hııııııııııı dediğini duyar gibi oluyorum)yoksaki bende hediye etmeyi çok seviyorum ama ettiğim hediyeyi bir müddet sonra gardırobun dibindeki eskilerin içinde bulduğum anda bitti:((yaaaa durumun böle olduğunu görüncede garillamı ney :)ondan oluveriyorum :))))

  7. asyayaren

    3 günde bitmesi için şöle oluyo:mesela uzun kollu bir bluz örecez demi;hıh şimdi onu örmeye başlıyorum eğer tunikse benimki bele göre oluyo, uzun koluuysa ben kısa kollu yapmak istiyorum, kısa kolluysa benimki askılıya dönüyo.:))))ince ip ve ince şişse benimki aksine kalın ip ve 8 no şiş oluyoe dolayısıylada hemen bitiyooooo:)))şaka bir yana böle uzun sürecekse başlamıyorum anladın yani eğer onu örmeye gözüm kesiyorsa başlıyorum yoksa hiiiiçççç başlamıyorum…..

  8. moonless

    Çok haklısın şekerim…Senin değer verdiğin elmeği göznuru döktüğün bir şeye bırak değeri aynı saygının gösterilmemesi çok üzücü…Yalnız ben sana diyeyim, bu mantoyu yapamasak da o kollar çok şık, ben oraya takıldım, oradayım sen de gel…:))))

  9. asyayaren

    evet doğru ona söz yok çok hoş gerçekten mesela benim aklıma şöle geldi bak şimdi;bu uzun manto ama bitmez diyoruz yaaa bizde bunun kazak yada hırka şeklini yaparız tabi hırka daha mantıklı zaten böle karpuz kollar pek moda mis gibi olur işte hem örme süreside kısalır ben örebilirim yani kışın bu kol çok hoş……

  10. asyayaren

    günaydın örgü eligel gel hediye edilen el emeklerinin değer verilmediğini bu yüzdende benim hediye etme olayını bıraktığımı masaya yatırdk ama çözdük hem fikiriz:))))

  11. orgueli

    Bende hep hediye ediyorumm yaa!! ama bende karar verdim bundan sonra kimseye vermiyim diyom kullanmadıklarını görünce üzülüyorum ben.

  12. orgueli

    Bir tek kardeşim çok kullanır yaptıklarımı değer verir, ona o yüzden yapmasını çok severim kullandığını görünce mutlu oluyorum..

  13. moonless

    Gel kardeşim biz sabah sabah çoştuk dalgalanıyoruz.Ben geçen sene anneme acayip şık bir bluz almıştım, ben yapmadım tabii ama çok özene bezene aldım, teyzem çok beğendi diye git sen ona ver. Buraya kadar hikaye kabul edilebilir ölçüde.Birkaç ay evvel bir baktım teyzem kızartma yapıyor üstünde benim bluz… Ağlayacaktım valla.. Verdiğin paraya mı yanarsın.. Böyle bir an dondum sonra çözüldüm kendikendime… :))İnsanlar gerçekten aynı hissiyatı taşımıyor özellikle de kolay elde ederse… İlişkiler de böyle değil mi(ha bi de bu konuya dallanalım tam olsun.)Ne diyorduk, evet kazak…Kazağı tunik şeklin de tasarlayıp biraz boy mu vermek lazım. Sanki bu kol kazağa fazla mı olur gibi geldi bi an??

  14. orgueli

    bende ben geldim diye moonless kayboldu zannettim:(teyzene bizden selam sölee ee nediim!! kardeş böledir bu işler..siz tasarlayın bana haber verin:) başlarız..

  15. moonless

    ben valla sırf kendi çabalarımla öğrenmeye çalışyorum, bir de siz sevgili bilgili arkadaşlar sağolsun arasıra akıl veriyosunuz…Süpersiniz.. :))

  16. asyayaren

    yok yok bu kolar hırkada güzel durur hatta rengini de siyah,beyaz,dore yada lame renk seçeceksinki şık bişi olsuno kızartma duygusunu inan bende yaşadımmm:))) ve ben hatta evde gidince sinirimden ağladım :)

  17. moonless

    işte olay budur!!! Aynı hissiyatı taşımak!!!Bu kolları nası yapmış iyi bi inceleyelim linkten..Aslında böyle ortak birşey seçip aynı projeyi yapsak ve farklı insanların ellerinden çıkar farklı şeyleri bir araya toplasak nası güzel olur.

  18. asyayaren

    Aslında böyle ortak birşey seçip aynı projeyi yapsak ve farklı insanların ellerinden çıkar farklı şeyleri bir araya toplasak nası güzel olur.

    evet bencede çok hoş olur ii fikir kız bunu tuttum bak bu fikrini(şeyyyy fikri tutmak için bişey yapılmıyormuydu:))

  19. orgueli

    Aslında böyle ortak birşey seçip aynı projeyi yapsak ve farklı insanların ellerinden çıkar farklı şeyleri bir araya toplasak nası güzel olur.evet bencede çok hoş olur ii fikir kız bunu tuttum bak bu fikrini(şeyyyy fikri tutmak için bişey yapılmıyormuydu:))

    Kışa beraber başlayalım, bi hırka yapalım şu kolladan olsun ama nedersiniz:)

    Bende öyle demek istemiştim:))

  20. moonless

    Yaa ben anlamamışım yaa…Bana biri yanımda el işi yaparsa heves gelir zaten..Allahtan kayınvalidem geldi de çalışmalarım hız kazandı ama minik kızım diş çıkartıyor sanırım hep kucağımda..bilmiyorum ne olacak…

  21. moonless

    Arkadaşlar aklıma geldi,internetten yün, kumaş.. vs malzeme satan bi site biliyor musunuz?Yün firmalarının hiç biri yapmıyo galiba..Yüncüye girip karar veremiyorum ben çünkü.

  22. moonless

    benim çanta biterse onu göndereyim… Yazlık simli merserize tek kalmış bir yün aldım.Çantaya yetmedi tabii , annemlerin yazlığında bulunan bir yüncüye gttim kadına sordum bundan var mı yok dedi.Nerde yünler dedim şurda dedi böyle ilgisiz ilgisiz ben de gittim ararken arkada bir tek kalmış benim yünün aynısı..Allahtan başka bi şey isyesem olacakmış… :)

  23. asyayaren

    ii bari bende yazlık çanyta yaptım beyazdan ama “yaz ” mevsimini çağrıştırması lazımmış desenli olarak tabi yanlış anlamdıysam

  24. moonless

    Benim niyetim yazlıktı :))Bilmiyorum ne yapsak, modelden saparsam bi daha toparlayamam, o muhtemelen bu yazlık değil seneye yazlık olur…:))))

  25. alonenes

    gözlerim acıyo yukarıdakileri okumadım.belki söylemişinizdir ama ben yine fikir olsun die söyleyim.sıkıldığınız bir ceketin altını örerek yada bir kazağın önünü açıp önce ceket haline getirerek ve ardından da altını örerek yapabilirsiniz die düşündüm şimdi…

  26. moonless

    anladım canım…Örgüyü bitirmek için hiç başlamıcan eheheheheheh…:))Yaa bana fikir verdin yalnız.. Önünü arkasını yapıp kollarda takıldığım bir kazak vardı bu kolları ona mı yapsam…AHHHAAAAA!!!!

  27. moonless

    bu arada online satış varmış Nako’nun sayfasında harika bir site yapmışlar, bugüne kadar incelemek neden aklıma gelmedi bilemiyorum, kendimi kınıyorum!!!

  28. orgueli

    bende şimdi ona bakıyordum yanlış bişi mi ekledim diye istediğin ürünü alabiliyorsun yalnız tek satılmıyor pk halinde almak gerekiyor bende kışın sipariş vericektim siteyi çok gezdim sonra buraya yüncü gelince burdan aldım.

  29. moonless

    modellerin üzerine mousela gidince örünce nasıl olacakları çıkıyor gördün mü??Diğer yün markalarının sitelerine de bakayım….Kendinden model çıkaran yünler harika özellikle..

  30. orgueli

    Evet hatta orda koltuk için yastık battaniye vardı hiç örmüycem dedim bişey ama hasta oldum aynı renklerden yokmuş onu sipariş edip örmeyi bile düşündüm dur bi kaç beğendiğime bakayım..

  31. asyayaren

    yok canım sen doğru yapmışsın bende tek tek yapmama rapmen hep aynı sayfa çıkıyo bak istersen benimkide aynı senin gibi oldu sanırım nakoda bişi var :s

  32. moonless

    Ben kızım için bu tarz bi battaniyeye başlamıştım. Sonra baktım o motiflerin sonu gelmiyo, çerçeveyi motifli tamamladım, içerisini tek ve kocaman bir parça olarak ördüm, onu da yakında tamamlarım uydurmasyon ama güzel oldu. :)))

  33. asyayaren

    evet moonles benimde öle başladığım bir battaniye var baktım senin gibi sonu gelmeyecek ta en baştan kocaman kareler yaptım 4 kare işimi gördü bitti:)))

  34. moonless

    sen iyice koparmışsın olayı şekerim.. e tek kare yapsaydın, üzerine de kelebekler koysaydın…10 marifette bir arkadaş harşka bir kelebek yapımı vermişti.

  35. asyayaren

    moonles ve alonenes ikinizinde nicklerinden dolayı kardeş olduğunuz u çağrıştırıyor bende:)))9 çok saçma biliyorum ama ne yapayım sanırım “n” “o” ve “s “lerin aynı olmasından kaynaklanıyor

  36. moonless

    Annnaaa… bana hiç söylememişlerdi annemle babam, 30 yaşına geldim insan bugüne kadar söylemez mi yaaaww…kaderde burada buluşmak varmış.. :)))

  37. bbuket

    alonenes sen benden çok yaşayacaksın. bende hırka örmek uzun iş kolsuz bir şeyimize kol yapsak diyecektim. Birde şu koltuk şalını çok beğenmiştim uzun iş diye yastık yapayım dedim beceremedim kızlar bu motif döne döne gitmiyor. Yani bizim bildiğimiz klasik köşelerden artırma şeklinde değil. Bilen ya da yapan varsa anlatırsa sevinirim.

  38. bbuket

    Dilekciğim tığla dolgu dolgu da resmi büyütte bak döne döne değil, döne döne olsa köşelerde arttırmalar belli olur. Haklısın Nalan’a danışalım bir ara.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum