Farklı Bir Davetiye Önerisi

-

kart
Bu kartların özelliği Mardin E Tipi Kapalı Cezaevinde bulunan tutuklu ve hükümlü kadınlar tarafından üretilmiş olması. Çeşitli devlet kuruluşları ve sivil toplum örgütlerinin desteğiyle tabii. Üzerindeki desenlerin çiçekleri dantel yapılıp sonradan yapıştırılmış. Bu proje beni gerçekten çok etkiledi, davetiye olarak kullanılmasının çok hoş olacağını düşünüyorum. Hem projeye destek verilmiş olur, hem de ekonomik olur. İlgililere Mardin Valiliği aracılığı ile ulaşılabilir sanırım. Biraz daha ayrıntı  blogumda.

Hulya Gencay

Mimar, her türlü, el işi, nakış, pachwork, takı, dikiş, dekorasyon önerileri, örgü, keçe, moda, boyama ve daha ne varsa hepsine meraklı, gezenti, hayalperest bir kadınım.

15 yorum gelmiş

  1. shane

    Paylaşımınız için çok teşekkürler. Hakikaten çok anlamlı olmuş. Çalışmalar da ne kadar güzel…

  2. zulaltan

    Tutsak ellerin özgür tasarımları çok güzel bir çalışma olmuş .Yapanların yüreğine sağlık Allah yardımcıları olsun.

  3. yagmuryurek

    bence de çalışmada zulaltanın yorumu da müthiş… yakında düğünü olacak herkese söyleyeceğim :)
    hadi şiir yaz zulal bu konuda :)

  4. zulaltan

    10marifet teşekkürler. sizin sayenizde farklı hayatlar gözümüze,gönlümüze dokunuyor.burda yayınlanan her çalışmanın ardında, ne hayatlar, ne yaşanmışlıklar var kim bilir.

  5. yagmuryurek

    tutsak ellerin özgür tasarımları diye bi cümle kuran ya yazıyordur ya da daha kendini keşfedememiştir :) bende çok iyi okurum anlarım bu işten emin ol :)

  6. zulaltan

    bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösterir :)benim yetenek ancak bozuk saatin şansı kadardır:)teşekkürler yağmuryürek::)

  7. Hulya Gencay

    “Tutsak ellerin, özgür tasarımı”… Bu konu ancak bu kadar güzel ifade edilebilir. Keşke blogta başlığı böyle yazsaydım.

  8. ayferce

    zulaltan ın yüreğe dokunan güzel cümlesi ile hikaye birleşince içim bir garip oldu. Kızıma göstericem bu davetiye örneğini. paylaşım için teşekkürler…

Bir Cevap Yazın