Perşembe, Aralık 8, 2016
Farklı Bir Davetiye Önerisi

Farklı Bir Davetiye Önerisi

16

kart
Bu kartların özelliği Mardin E Tipi Kapalı Cezaevinde bulunan tutuklu ve hükümlü kadınlar tarafından üretilmiş olması. Çeşitli devlet kuruluşları ve sivil toplum örgütlerinin desteğiyle tabii. Üzerindeki desenlerin çiçekleri dantel yapılıp sonradan yapıştırılmış. Bu proje beni gerçekten çok etkiledi, davetiye olarak kullanılmasının çok hoş olacağını düşünüyorum. Hem projeye destek verilmiş olur, hem de ekonomik olur. İlgililere Mardin Valiliği aracılığı ile ulaşılabilir sanırım. Biraz daha ayrıntı  blogumda.

16 YORUMLAR

  1. Tutsak ellerin özgür tasarımları çok güzel bir çalışma olmuş .Yapanların yüreğine sağlık Allah yardımcıları olsun.

  2. 10marifet teşekkürler. sizin sayenizde farklı hayatlar gözümüze,gönlümüze dokunuyor.burda yayınlanan her çalışmanın ardında, ne hayatlar, ne yaşanmışlıklar var kim bilir.

  3. tutsak ellerin özgür tasarımları diye bi cümle kuran ya yazıyordur ya da daha kendini keşfedememiştir :) bende çok iyi okurum anlarım bu işten emin ol :)

  4. bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösterir :)benim yetenek ancak bozuk saatin şansı kadardır:)teşekkürler yağmuryürek::)

  5. zulaltan ın yüreğe dokunan güzel cümlesi ile hikaye birleşince içim bir garip oldu. Kızıma göstericem bu davetiye örneğini. paylaşım için teşekkürler…