Fiamma’ca Peçete Transferi

-

Şu günlerde denemediğim bir peçete transferi kalmıştı, o da oldu çok şükür:)))Maymun iştahlılığımdan değil efendim, öyküleriyle burada

ve burada…

29 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    harika olmuş fiammacım ellerine sağlık demek ki alakalıymışsında sen farkında değilmişsin küçükgüneş sağolsun çok güzel olmuş devam

  2. farfin

    nefis olmuş ellerine sağlık,çuval bezinin üzerinede transfer yapılabiliyormuş demekki ilk defa görüyorum ve bayıldım dokular harika:)

  3. Figen abla

    muhteşem ötesinin fevkaladesinin bile fevkinde olmuş fiammacık..hayranlıktan takıldım kaldım valla bu sayfaya..e helal olsun sana..

  4. ayme

    çok çok çok beğendim… ben de bi peçete transferi yapmadım.. çok yapasım var ama bakalım.. peçetenin deseni çok güzel.. ellerine sağlık.. devamı gelir umarım:))

  5. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    çuval bezine transfer yapaılabileceğini ve cok güzel olacağını göstermiş oldun bize :))) teşekkürler,çok güzel bir çalışma olmuş

  6. fiamma1

    Sevgili BeyazKKelebekciğim,Farfinciğim,Aymeciğim,Bulbilleciğim Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için…Figen Ablacığım, sağolasın senden bu güzel sözleri duymak inan çok değerli ve motive edici benim için…Sevgili Nrhnmrlciğim,sanırım haklısın, bu alakalılığımı ben değil kücükgüneşim keşfetti :)))Denemek isteyen arkadaşlara önerim, normal patiska gibi az dokulu kumaşlarda daha iyi sonuç alınıyor hatta saten de pürüzsüz bir görüntü elde ediliyor…Devamı gelecek Sevgili Aymeciğim,elindeki çalışmayı ne zaman bitiririm bilmiyorum ama transfer kısmı çok güzel oldu:))) işte minik bir ipucu:)))

  7. fiamma1

    Sevgili Adadenizciğim,teşekkür ederim bloğtan aktardım buraya zaten:)Sevgili yellowalienciğim,gunesedogrucugum teşekkür ederim, ben de ilk kez denedim bu yüzden denenmeyenden başlamış olmam normal:))

  8. mtnaz11

    Harika görünüyor.İyi günlerde kullanın.Bende de bu çuval kumaşlardan ufak ufak parçalar var.Kafamde bvir şeyler yapayım diye düşünüp duruyorum ama hiç peçete transferi düşünmemiştim.Aklınla bin yaşa.

  9. fiamma1

    Gönüldeneleciğim,sibeltunaycığım teşekkür ederim yorumlarınıza…ben de ilk defa yaptım küçükgüneşim sayesinde kazayla oldu bu çalışma:))

Bir Cevap Yazın

Boncuk işlemeli mandala pano

| | 0 Yorum

Duvar boyama ve seramikle süsleme

| | 3 Yorum

Akrilik boya ile ayna yenileme

| | 0 Yorum

Seramiklerle duvar süsleme çalışması

| | 0 Yorum

Diy; ahşap boyama kalemlik

| | 0 Yorum

Kardan adamlı ahşap kapı gazeteliği

| | 3 Yorum