Fimo ile fark yaratın

-

Fimo hamuru ile yapabileceğiniz şeyler neredeyse sınırsız! Gerekenler fimo hamuru, fırın, biraz yetenek ve sabır, bir de hayal gücü. Metal, ahşap, cam gibi yüzeylere kaplama yapabileceğiniz gibi, istediğiniz nesneleri tamamen kendiniz de yapabilirsiniz. Arzu edenler takı da yapabilir.

uğurböceği mıknatıs olarak da kullanılabilir

İster cam,metal ve tahta eşyalarınızı fimo ile kaplayarak eski görüntülerinden kurtulup yeni eşyalara sahip olun , ister tamamen hamurdan biblolar, kağıt ağırlığı, cep telefonunuza takabileceğiniz süsler veya mıknatıslar yapın.

uğurböceği cep telefonu süsü ( ben yaptım:) )

İnternette fimoyu keşfetmiş insanların neler yaptıklarına bir göz gezdirerek fikir edinebilirsiniz. Sadece size özel nesnelerle dikkat çekin:) Ben yaklaşık 10 gün önce başladım bu hamurla uğraşmaya. Önerim küçük nesnelerle başlayın, mesela uğurböceği yapabilirsiniz, ben cep telefonu süsü yaptım hatta arkadaşlarıma da hediye ettim. :)

9 yorum gelmiş

  1. neandertal

    fimo hamurumdan haberim yoktu, cok eglenceli bir ieye benziyor. teşekkürler paylaştığınız için. ugurbocekleri de cok guzel olmuş:)

  2. neandertal

    maalesef hamuru burada (edirne) bulamadim, internetten siparis etmem ya da istanbul’dan almam gerekecek sanirim, ya da kirtasiyeciye inanip siparis edilmesini bekleyecegm! :)

  3. sesiber

    evde yapılmıyor malesef.evde yapılan seramik hamuru.ben denedim,fimo kadar olmasa da güzel şeyler çıkıyor ortaya.yakında seramik hamuru tarifini yollarım buraya.

  4. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Uğur böcekleri tam bana göreymiş,gerçekten çok şirinler.Ben de bir ara sevgili Derya Baykal ‘dan hediye gelen bir kalp kutuyu; fimodan güller ve yapraklarla süslemiştim.Fimonun kullanılabileceği alanlar, hayal gücünüz kadar sınırsız.Ellerinize sağlık arkadaşım.

Bir Cevap Yazın

Polimer kilden çay kaşıkları

| | 0 Yorum

Polimer kilden çocuklara özel mama seti

| | 0 Yorum

Polimer kilden çocuklara kaşık çatal seti

| | 0 Yorum

Süslü tığlar

| | 0 Yorum

Fimodan mutfak çerçeveleri

| | 0 Yorum

Fimodan gökkuşağı süslemeli çatallar

| | 0 Yorum

Fimo melek kanatlı fincan

| | 4 Yorum

Fimodan çilekli pasta çatal süsleri

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: tak_tak_ye_polimerkil

| | 0 Yorum

At figürlü kupa (fimo)

| | 0 Yorum

Fimodan lavanta süslemeli porselen kupa

| | 0 Yorum

Fimodan mor filli kolye ve kupa

| | 2 Yorum