Fimo ile gerçeğe yakın kehribar taşı yapımı

-
Fimo ® ile Kehribar Taşı
Kehribar yani diğer adıyla amber milyonlarca yıl içinde ağaç reçinesinin sertleşmesiyle oluşur. Kıymetlidir, pahalıdır. Bakmasına doyum olmaz. “Evet kendisi çok güzel bir taş fakat ben bu taşa bu kadar para veremem amma velakin kehribar bir kolyem olmasını da çok istiyorum. Kendim de yapamam; ağaç bulucam da ekicem de milyon yıl bekleyecek sabrım yok benim…” derseniz eğer fimo yani polimer kil ile de bir saat içinde kehribar taşına benzer bir taş yapmanız mümkün. Şöyle bir anlatım buldum:

10 yorum gelmiş

  1. sefa97

    kehribar taşını sevenlerdenim…miraycım dediğin gibi pahalı biraz…gamze çok güzel yapmış…güzel de anlatmış yapımını da;ben kiiiiim..bunu yapmak kiiiim…acaba diyorum…s12, ayçiçeğim, çiğdemim, gündöndüm bana yapar mı? bu boncuklardan…hani… fimo çok ya onda…şöyle mavili beyazlı filan….GAMY YOK ORTALARDA…NERELERDESİN GAMZE?

  2. embir

    Ben bunu görmüştüm ve çok beğenmiştim. Fimolarımı da aldım ama evde fayans yok diye yapamamıştım gerçi Meltem bana tepsi ile de pişirebileceğimi söylemişti ama tepsilerime kıyamadım. Sefacım sen yine ayçiçeğim, gündöndüm olayına başlamışsın :))

  3. sefa97

    Sefacım sen yine ayçiçeğim, gündöndüm olayına başlamışsın :))

  4. saatoniki

    S12 DE FİMU ÇOK, ZİYAN OLMASIN..:)

    yeni bişey mi bu fimu ? vallaha ben de hiç yok fimu denen şeyden..fimo ise çuvalla..bu arada yeni bir yarışmanın sinyalleri geldi fezadan..boşa çalışma yapmam ben. yaptım mı da tam yaparım. s12 creative studios GmBH company/paris.

    YAPTIĞI HİÇ BİR ŞEY YOK…

    olmaz tabi.. şuraya yazdık çizdik. maalesef yazılar çok artınca düzeltmeler gerçekten çok zaman alıyor..az evvel bir arkadaşımın yazısına (üşenmedim saydım) tam 18 hamlede müdahalede bulundum. etiket, başlık, imla , sayfa düzeni derken 18 hamle etmiş..lütfen bir kez daha okuyalım okumayanlara okutalım kampanyası başlattım..valla zor diil..çarpıcı foto (imajorta olacak)- tanıtım yazısı- yazı içinde varsa link-diğer fotolar sırası gerçekten işi çok kolaylaştırıyor..şu fakiri anlayacağınızı ümit ederek satırlarıma son verirken büyüklerin ellerinden küçüklerin………………………….

  5. sefa97

    ellerimden öpmene gerek yok…YAPARIM..NE DEMEK… DESEN CANIN MI ÇIKARDI?

    maalesef yazılar çok artınca düzeltmeler gerçekten çok zaman alıyor..

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    GAMY YOK ORTALARDA…NERELERDESİN GAMZE?

    Dün yanımdaydı Gamze Abla :D Siteyle ilgili işleri varmış marifete bakamıyorum sen aç son konuları dedi o sebep ile açtım… Selamı var soranlara.

  7. fimo olayı bana çok uzak ama özenmeye başladım doğrusu,sitedede çok iyi anlatmış,kehribarda sevdiğim taşlardan,başlasam becerebilirmiyim acaba diye düşünmekteyim ?????

  8. asyayaren

    yapabilirisn canım ne varki biraz beceri istiyor o kadar sen bu beceri ile çok güzel kolyeler yapabilyorsan fimoda yapabilirisn eminim

  9. Gamy

Bir Cevap Yazın

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum