“ev” yapımı cv..

-

merhabalar..öncelikle ilk yazımı yolluyor olmanın heyecanıyla yapabileceğim dalgınlıkları şimdiden maruz görmenizi rica ediyorum..daha önce sitede gördüğüm fakat arayıp arayıp bir türlü bulamadığım bir yazının yönlendirdiği şu linkteki modelden yola çıkarak böyle

kutu ev
kutu ev

bir “portfolyo kit”i hazırladım..örnektekinden farklı olarak, kutunun daha sağlam olması için kumaşların arasına 1mm’lik maket kartonu yerleştirdim ve çatının önde duvarla birleştiği kenarına cırt cırt yapıştırdım..

evin içi
evin içi

içindeki aksesuarların çoğunu fimodan yaptım. monitörü fimoyla yaptıktan sonra lcd ekran görünümü için ışık filtresi kullandım ama fırın kağıdı da olur diye tahmin ediyorum. kamera ve ışık ayaklarını da kürdanları fimoyla kaplayarak hallettim..

evin içi
evin içi

masayı maket kartonundan, ahşap efektli boyayla boyayarak, panoyu da mantar panonun etrafına maket kartonu yapıştırarak yaptım.

evin içi
evin içi

minder için arasına pamuk koyduğum bir kumaşı kutunun tabanına diktim, greenbox için de yeşil polar kullandım. cd’nin durduğu platformu, ozalitçilere bastırdığım cd sticker grafiğinin boyutuna göre 5 ve 2 mm’lik maket kartonlarını birleştirerek yaptım. 5 mm’lik kartona, sticker’ı çıkartmadan kare olarak yapıştırdım, 2 mm’lik kartonun da içini cd sığacak şekilde kesip üzerine sticker’ın cd’ye yapışmayacak kısmını yapıştırdım, etrafını da evde kullandığım kumaşla kapladım.. cd’ye de kendi stcikerını ekleyip yerleştirdim.

evin içi
evin içi

kapağa/çatının iç yüzüne mavi el bezi yapıştırdım. beyaz kumaşa bastırdığım cv bilgilerimi de bulut şeklinde kesip ralarına pamuk sıkıştırarak parça parça gökyüzüne diktim.

cv bulutu
cv bulutu
cv detay
cv detay

2 gün uğraştıktan sonra böyle bir portfolyom oldu ama hangi animasyon stüdyosuna göndermeye kıyabilirim bilemiyorum.:)

portfolyo evi
portfolyo evi

59 yorum gelmiş

  1. hoşgeldin toohero ve ellerine sağlık…bence hiçbi yere gönderme :) gönderceksende çok iyi çekilmiş fotoğraflar edin öncelikle…portfolyonun ötesinde portfolyona koyabilceğin iş tadında olmuş bu çalışma.

  2. bebeğim hoş geldin .sanırım 1986 tevellütle en küçük sensin. 1954 ile de en büyük benim.heey aramızdakiler gelin bakalım bu çok marifetli yeni kızımızla tanışın.lovesciğim yazacağını yazmış ben de katılıyorum.eserini zevkle seyrettim.ellerine sağlık ve tekrar hoşgeldin.

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Yaşladım galiba :DToohero inanılmaz güzel. Yani güzel kelimesi bile ciddi anlamda yetersiz kalıyor. Diyecek söz kelime bulamadım.Gönderme kimseye sen bunu…Veyahut şöyle diyeyim: Sen bunu gönderdiğinde seni işe almayacak firma olursa sen onların adresini bize ver biz rencide ederiz onları…Hoşgeldin ;)

  4. öncelikle hoşgeldin…bizim papuçlar dama atılacak desenize.artık en küçük sensin:))sunumun da eserin de ayrı harika olmuş.tebrik ederim ellerine sağlık…

  5. bakarken bu kadar eğlendiğime göre sanırım yaparken de sen çok eğlendin:)amma şeker ilginç bir cv olmuş…hoşgeldin..

  6. bir animasyoncunun cv. böyle olur diyorsan olmuş vallahii…bendeniz kondor: animasyon okuma şansını elinden kaçırmış, zamansızlıktan minyatür çalışma arzusunun peşine düşemeyen birisi olarak uygun pozisyonu olsa hemen işe alabilecek bir üyeyim.hoşgelmişsiniz toohero

  7. eee…kondor biraz içini bökmüşsün…rahatladın mı?ilgiç çok ilginç bir çalışma… göze çok hoş geliyor… böyle küçücük şeylerele uğaraşacak ruha sahip olamayan ben… mel mel baktım…ellerinize sağlık..hoş geldiniz…:)

  8. eee…kondor biraz içini bökmüşsün…rahatladın mı?

    vallahi hiç te rahatlayamadım.anlayacağın içimi bökmem pek yaramadı.

  9. vallahi hiç te rahatlayamadım.anlayacağın içimi bökmem pek yaramadı.

    eeeeeeeeeee..nasıl edek ki… nasıl ola ..şimdi?

  10. öncelikle hoşgeldiniz,ben böyle güzel bir sunumla gelen bircvnin sahibini işe almayacak patronun aklından şüphe ederim! Fikir de tasarım da harika yolunuz açık olsun:)

  11. Hoşgeldinizzzzz, çalışma da süper olmuş. Ne diyim valla harikasın, şahane bir çalışma ile de giriş yaptın. Devamını dört gözle bekliyoruz.

  12. :)) iş başvurusuyla ilgili moral destek için çok teşekkürler, becerebilirsem animasyon okuyarak öğrenciliğe devam etmeyi planlıyorum. gerçi keşke okul başvurusundan önce yapmış olsaydım bunu da, okula yollasaydım temiz temiz.:)bitirme projemin set fotoğraflarını da paylaşacağım sanırım bu sıcaklıktan güç alıp.:)herkese tekrar çok teşekkür ederim..not: forum adabına pek uzak olan ben, nasıl yorum cevaplanır bilemedim, hafif de telaşlandım galiba bu yüzden..

  13. bebeğim hoş geldin .sanırım 1986 tevellütle en küçük sensin. 1954 ile de en büyük benim.

    oleyyyyyy nalan abla en küçük olmaktan çıktım artık ikinci en küçüküm demi 1983cv olayını tuttum çok hoş bir çalışmabu arada aramıza hoşgeldin toohero(umarım nickini doğru yazmışımdır bir daha yukarı çıkmaya üşendim :))

  14. çok çok güzel olmuş! hem çok beğendim hem de ufacık kıskandım :)) git hayallerinin peşinden sakın bırakma ucunu!! gerçekten hem bu kadar orjinal hem de severek ortaya koyduğun şeylerle yolun çok açık olur bence:)hoşgeldin aramıza!!asyayaren 85liyim ben, ikincilik benimm :Pphehe toohero da “too hero” gibiyse güzel bir nick olmus

  15. asyayaren 85liyim ben, ikincilik benimm :Pp

    hımm öylemi ,gitgide büyüyorum yaw o zaman sıralama şöyle:86 buda yeni bir arkadaşımızda hatırlayamıyorum şimdi85 bu zmrzilinka8483 bu bennn

  16. hehe toohero da “too hero” gibiyse güzel bir nick olmus

    evet aynen öyle, senelerdir kullandığım nick, “çok süperkahraman”, gerçi büyüdükçe süperkahramanlık azalıyor sanki ama. ;P

  17. sevgili toohero dünyamıza hoşgeldinnn…ve seni tüm içtenliğimle tebrik ederim…hayalgücünü asla bastırma..bizler yada kendi adıma konuşayım en azından , hayalgüçleri bastırılarak büyüyen nesil olarak hep amerikalıların o gişe rekorları kıran filmlerini onları hayal eden insanın doğa üstü gücü var derdim …ama hepsi hemde hepsi hayal gücünden geçiyor…bu da sonradan değil çocuklukta başlıyor ilerleyen zamanlarda da daha gelişiyor bilgiyle birleşiyor…bizim maalesef ki eğitim sistemimiz ezberle başlayıp ezberle bittiği için hayalleri öldürülmüş bireyler olarak mezun olduk..ama ben yeni nesilden çoook umutluyum…ve senin de yolun açık olsun kuzummm…seni çoook daha farklı yerlerde başarılı işlere imzanı atacak biri olarak görüceğimize eminim…

  18. cevcev, bu güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim.. umarım herkes bir gün kendi hayalini keşfedip peşine düşecek cesareti bulur.. kendi adıma, şimdilik deli cesareti gibi gelse de emininim ileride hiç pişman olmayacağım (belki aç, ama pişman değil :)) )

  19. bir hoşgeldinde benden toohero :)))) müthiş bir çalışma ve müthiş bir hayal gücü…hayellerine kavuşamn dileğiyle:))

  20. toohero, totoro ile arkadaş mısınız aceba? selam söyleyin öyle ise..kolonya kalmadığından dolayı size kiraz ikram edeyim bari, tam da mevsimi. kütür kütür kirazlar billa.:) ziyadesi ile memnun oldum çalışmanızdan..haa bundan daha şahanesini yapar mıyım ? tabiki..:)

  21. toohero, totoro ile arkadaş mısınız aceba?

    açıkçası bildiğim tek totoro, miyazaki beyefendinin “my neighbor totoro”su, tanımıyorum yani pek..ne mutlu bana efendim sizi memnun bırakabildiysem, sizin eserlerinizi izlemekten de mutluluk duyarım.:)

  22. totoro işte o miyazaki’nin totorosu işte :) demek sen de tanımıyon ,olsun artık naapalım??gelelim sana kondor , seyretmiş işte totoroyu..inceden hallice kafa diye söylenince kızıyonuz sonra ..hayret bişey..

  23. yani işte merhaba-merhaba’dan öte bir tanışıklığımız olmadığı için öyle dedim, çok yüz göz olmayayım kendisiyle diye. :)

  24. bende duydum ama seyredemedim anladım. ay bi anda bi sızlama geldi ciğerime kendisini tek geçerimde. o sebeple yani:)sayın pek muhterem saraylı saat12, sizin anlayışınız zekanız hepimize yeter, biz yalnış anlasak ta olur.

  25. Özlemcim, ben Sibel mail adresini bana postaneden gönderirsen eşime ileticem. Şu an maili hatırlayamadı. Özelden görüşürsünüz canım..:)

  26. Ayy eşime bu yazını da gösteriyordum da yanlışlıkla buraya yazmışım ben. Ama sen anlamışındır heralde..:)

  27. içine düştüm, fikre, eyleme, çıkan sonuca bayıldım, kiraz isterim tez elden. hem hoşgeldin hem de ne iyi ettin bu güzelliği paylaşmaklayaş konusuna girmeyeceğim, kanıma dokunuyor.

  28. yaş konusuna girmeyeceğim, kanıma dokunuyor.

    gülmeee daha 36tam sıfır virgül yüzde yetmişbeş yaşındayım :))

    ben de abartılacak bir şey var sanmıştım.:)ayrıca, teşekkür ediyorum efendim, yorumlarınız çok sevindiriyor beni..

  29. Ben de 88liyim taht benimdir bi kere:D çok guzel bi çalisma olmus gerçekten harika bi fikir aramiza da hosgeldin ayrica:)

  30. cok tesekkur ederim :))gerci kendileri su anda iZmir’de annemin dolaplarindan birinin icinde toZlaniyor sanirim ama.. olsun artik :)

  31. Çok hoş bir çalışma,animasyon stüdyosuna gönderirsen de iadesini iste bence:)) Eline ve emeğine sağlık…

  32. cok tesekkur ederim oncelikle.bunu bir yerlere gondermeye firsat olmadan bir daha basladim ogrencilige, bakalim belki sonunda kendi kendime-hayalimdeki animasyon studyoma- gonderip ordaki dolaplardan birine kaldiririm toZlanmasi icin..

  33. Hayallar ya masal olurmuş ya gerçek.. Umarım seninkiler elle tutulur, gözle görülür sahici gerçekler olurlar.. Ve kendi stüdyondaki rafta nasıl durduğunu bize fotoğraflarsın burdan :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

kuklaydi, minyaturdu, stop-motiondi filan. turlu cesit sacmalik.

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum