Gamy, SHOW MAX’da fimo kuzucuk ve takı yapacak

-
Pazartesi sabah görüşmek üzere
Pazartesi sabah görüşmek üzere

Arkadaşlar, Pazartesi sabahı Nergis Kumbasar’ın konuğu olarak SHOW MAX tayım…Projelerimden sevgili kuzucuk ve iki renk FIMO ® kullanarak, degrade tekniğini öğrenerek takı yapacağız.

İşte bu kuzucuklar sürüsünü yapacağız.
İşte bu kuzucuklar sürüsünü yapacağız.

33 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Canıım sabah mailini aldım, öyle sevindim ki anlatamam, herkeslere haber verdim, anneme de :))Pazartesi dükkana gitmeyip seni izleyeceğim, tvden fotoğraf ta çekerim :))

  2. Gamy

    canım benim yaa çok sağol bitanem.Ben de beni izleyeceğinizi bileceğim için sadece heyecan yapacağım :)tamam canım çek, ben kendimi göremeyeceğim, sen de dersin işte böyle…bu arada kartını aldın mı?

  3. sesiber

    saat 10.30 da sanırım.Gamzecim kartın gelmiş ama ben bugün çıkamadım grip oldum çok kötü. Oğlum dersane dönüşü uğrayıp alacak. Sabırsızlanıyorum. :))Benimki bebekli olacağı için gecikti biraz kusurabakma, bebekleri dün yaptım. Pazartesi ya da salı yollarım ben de senin ve çocuklaçocuğunkileri. :)

  4. efeceese

    nekadar hoş şeyler yapmışssın ya.bu marifetli eller izlenmezmi bende izleyecem gamy.valla genelde o saatlerde zor kalkarım ama saatimi kuracam şimdi .hadi başarılar sana .kolay gele .bizede selam yolla :))

  5. Gamy

    evet saat 10:30 da başlıyor program, İstanbul o gün kara maruz kalmazsa ve benim gribimde ilerlemezse inşallah. Çünkü bu programa gidişimin hikayesi babamın kalp ameliyatı olduğu günden başlıyor, hep çağırdılar ancak babamın hastanede olması derken geçiş dönemi derken bayram derken yılbaşı derken….uzadı kaldı.Şimdiden söyleleyim hazırlıklı olun ki programda kısa bir zaman ayırıyorlar. Öyle uzun uzun yapıyoruz olmayacak sanırım. İzlediklerim öyleydi o yüzden bu kanıdayım. Bir başlangıçta bir de projenin bitmesine yakın yanıma uğrayacaklar. Ben orada mutfak kısmının yanı başında yapıyor olacağım.Ama bilin ki kalbim sizlerle, 10 marifet arkadaşlarımla.Shane’nin dediği gibi akşamda tekrarı olmakta.teşekkür ederim arkadaşlarım..(sesi’ciğim çok geçmiş olsun, kartım sana ilaç gibi gelsin inşallah-shane-cocuklacocuk sizler aldınız mı? merak ettim şimdi))

  6. shane

    kolay gelsin, dilerim gribin tamamen geçer o zamana kadar (sesiber, sana da çok geçmiş olsun, çok fena soğuk var, sağlam kalmak zor). benim pazartesi sabah muhakkak işte olmam gerek ama gece izleyeceğim, kayıt da yapmaya çalışacağım (kartı almadım ama pazartesi gelir sanıyorum, hafta sonu girince gecikmiştir. şimdiden teşekkürler :))

  7. Gamy

    nesli’cik valla ben de yok :) komşu bul!!!inşallah geçecek, boru gibi sesim var :Dshane kayıt yaparsan çok sevinirim, kendimi izlemek isterimde :)evet evet pazartesi alırsın canım, zevkle yaptım emin olun :)

  8. nazesen

    Mailinizi aldım çok sevindim bende yerimi alacağım tv başında umarım iyileşirsiniz.Ekinezya çayı deneyin bende p.tesi bir kaç fimo çalışmamı göndereceğim sitenize yanlız ilk resimdeki fimo bebeklerin ayaklarındaki terliklerinede bayıldım biz bu bebeklerinde yapılışını gösterirmisiniz sitede?Sevgiler

  9. makaleci

  10. saatoniki

    tv den el salla bize..özel olarak ta göz kırpması isterim..başarılar diler, meşhur olunca bu fakiri unutmamanızı temenni ederim.

  11. Gamy

    nazesen’ciim sağol canım, ıhlamurlar limonlu çaylar içip duruyorum, dediğinden de aldım yaptım.çalışmalarını bekliyorum, merakla..hatta tüm arkadaşlar merak ediyorlardır.O bebeklerin yapılışlarınıda yayınlayacağım, kurgusu bitti, birkaç detay var, sonra sizlerle o bebekler.Seybe’ciim ah talihsiz seybe’ciim, kartta yollayamadım, izleyemiyorsunda, olsun gurbet ellerdesin napcan az sabır..makalecim, sağolasın, malzemelerini hazır et o zaman, yani değil mi allahtan böyle programlar varda ulaşabiliyor olabileceğim.saat12’cim öncelikle çook geçmişler olsun, bende atlatsam pazartesiye kadar. sizlere el sallayacağım söz ve göz de kırpacağım, kendimi en çok senin için feda ediyorum canım arkadaşım, sen de yanımda olmalıydın, bir daha teklif ediyorum bak. bir kaç kez daha programda olabileceğim sanırım…sen hiç unutulur musun..kaç günlerdir yoksun zaten meraktayım..kartını aldın mı?

  12. saatoniki

    valla, sanırım senin attığın kartlar baya bi güzel ..kimseye gitmediğine göre sevgili postacılar iç etmişler demektir..(pis iftiracı senii..manevi tazminat davasını yiyince suratıma görecem kendimin halini)..birisi bu olayı kayda alsın..max filan yok bende..

  13. Gamy

    bilemiyorum ki, elinize geçince söylersiniz. Adını vermeyeyim bir kargo ama adına hiç yaraşır olmamış…ben o postacıları bişi yapmıyorum kargocuları napsam ki …..kim iftira atıyooo aaaahahahaha güldürdün beni gene formundasın 12’ciimshane kayda alacakmış …max yok diye cümle alemi döveydin barii…huysuz ve tatlı kadın :) özlemişim seni :)

  14. nokturn

  15. sesiber

    Shane teşekkürler, benim grip geçti de sinüzite çevirdi, ağzım burnum tıkalı, gıcık birşey. Gamzecim yarın kendini iyi besle, büyüt ne yap yap bomba gibi ol.hehehehehe benim kartım geldi, sabah gelmiş te; akşam elime geçebildi. İnan gözlerim doldu, sevdim sevdim onları, arkadaki parmak izlerine kadar sevdim canım arkadaşım çok incesin, zevklisin, marifetlisin daha ne diyeyim. Allah gönlüne göre versin. Eşime gururla gösterdim “bak ne güzel dostlarım var benim” dedim. O da çok beğendi. Arkadaşlar öyle ince bir işçilik ki Gamze’ninki hayran kaldım. O desenleri, çizgileri tek tek hissettim elimle. Ben bu tür objelerin canlılığına inanırım, sevdiğim bir insanın eli değerek yaptığı ve bana layık gördüğü hediye benim için dünyanın en güzel hediyesidir, çünkü o an sadece bir obje değil duygu alır-verirsiniz ve bu anlatılamayacak kadar harika birşey. Seni çooook seviom Gamycim, şansa ihtiyacın yok süpersin ama yine de herşeyin yolunda gitmesini diliyorum tüm kalbimle.

  16. alonenes

  17. Gamy

  18. esohobi

    Merhabalargamy geçmiş olsun.sanırım salgın var. ben de yılbaşından beri kurtulamadım gripten. program için de tebrik ederim. Canlı izleme şansım olmayacak ama umarım sitende yayınlarsın da izleriz. başarılar..

  19. sesiber

    Kameraman, ışıkçı, sesçi hazır olda efenim, sabah olmasını sabırsızlıkla bekliyorlar. Belki sabahın 8 inde arayabilirler sizi Gamycim. Uyanabilirlerse tabiii :))

  20. Gamy

    canım arkadaşım sapolasın varolasın, yaa bak beni heyecan yaptırıyorsun, emin olun size el sallayıp (saat12 için de) göz kırpacağım…nasıl becerebileceksem ;)8 de alacaklar, yolda olacağımdır :)

  21. Gamy

    onlar hep örülü sesi’ciğim :)sana demiştim benim bebeğimin saçlarını 165 adet yapasın diye, boşa değil ama gelecek sene yılbaşına amak istemem açıkça :)

  22. ganeja

    Ben sarı saçlı kızı çok seviyorum.Hani uzun çoraplı kız vardı (nasıl yazıldığını bilmiyorum okunuşu bu gülmeyin) pippi mi neydi adı ona benziyor :))

  23. sesiber

    Hep yazacağım unutuyorum; ertesi günkü programın gece tekrarını gördüm zaplarken, aşçı teyze Gamynin degradeli kolyesini takıyordu.

  24. Gamy

    tamam canım baktım, cevabını detaylı vereceğimsesi’ciiğim evet evet aşçı teyzem bileklikte sipariş etti.. bir dahakine hazır edeceğim. çok şeker bir hanım..sağolsunbak şimdik çok hoşuma gitti

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Gamy

Polimer kille oynamaktan keyif alıyorum. Elime geçen her ne olursa kendimden bir şeyler katmayı seviyorum. Gelin hep beraber rengarenk olalım. Fikrim geldi haydi uygulayalım :)

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum