galoş kutusu-1

-
dekopaj galoş kutusu
dekopaj galoş kutusu

Hiç dikkat etiniz mi genelde hep tekdüzedir galoş kutuları işte bendebu yüzden bu farklı galoş kutusunu tasarladım ve bana yardımcı olan ustama mdf’sini kestirdim. Bu galoş kutusunu oğlumun doktorunun muayenehanesine tasarladığım için resim albümünden çocuklarla ilgili resim sectim ön,yan ve arka boyutlarında coğalttırdım. Kutuyu kırmızıya boyadım resimlerimi dekopaj yöntemiyle yapıştırdım ardından vernik atıp sonrasında yağlı boya eskitme yaptım resimdeki iki parçayı polimer kil ile kabarttım ve yazıların üzerine yapıştırdım. Hocam cok beğendi umarım sizlerde begenirsiniz.

dekopaj galoş kutusu
dekopaj galoş kutusu
dekopaj galoş kutusu
dekopaj galoş kutusu
dekopaj galoş kutusu
dekopaj galoş kutusu

8 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    çok profesyonel bir çalışma olmuş. ellerinize sağlık çok şık, çok zarif. Muayenehaneye renk katacağından emin olabilirsiniz.

  2. Uyuyang tesekkur ederim haklısınız ama eğer dikkat ettiyseniz temiz galoşlar iç içedir ve az yer kaplarlar kirliler ise daha fazla yer işgal ederler hatta coğu yerde kendi yerlerini doldurup temiz bölümede sarkarlar bende bu yüzden daha büyük olan yeri kirliye ayırdım.

  3. sefa97

    ben kıyamam bu güzel kutuya…kesinlikle galloş kutusu olarak kullanamam.çok güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık.

  4. Gamy

    çok güzel olmuş, çocuk muayeneleri böyle renkli olmalı bence de. çok şanslıymış doktorunuz.ellerinize sağlık valla bayıldım, titiz ve kaliteli bir çalışma çıkartmışsınız.ışıl ışıl :))

  5. kondor

Bir Cevap Yazın

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama takı dolabı

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye dekupaj, çatlatma ve stencil

| | 0 Yorum