Cumartesi, Aralık 3, 2016
Gaz sancıları için kiraz/vişne çekirdeği yastığı

14

Yaz başında kuruttuğum kiraz ve vişne çekirdeklerinden yastık yaptım.

Yeni doğmuş bebeğinizin gaz sancıları için ısıtırak, yürümeye yeni başlamış çocuğunuz kafasını gözünü sağa sola çarptığında soğutarak soğuk kompres olarak kullanabilirsiniz.Yapılışı için kiraz/vişne çekirdeği yastığı.

14 YORUMLAR

  1. ben bunu daha önce bir yerde okumuştum eski evimde biriktirmeye başlamıştım ama taşınma olayı çıkınca hepsi çöpe gitti ama seneye yapmayı düşünüyorum evde bebek olması şart değil her eve lazım bence teşekkürler kitubi paylaştığın için herkes öğrensin dimi :)

  2. Embir, güneşe doğru, Figen abla, Limon yeşili, bizimgibiler, dilsu, çok teşekkürler.Şimdi kış olduğu için çekirdek bulmak zor ama sanki zeytin çekirdekleri ile de olabilir gibi geliyor. Ama yağlı olduğu için temizlemesi daha zor olabilir.Bloguma gelen yorumlarda pirinçten de olabildiğini yazmışlar, denenebilir.

  3. yastığın dikişine ve çekirdeklerin muntazam dizilişine bayıldım. harika bir fikir.Annenizinde eline sağlık tabii.Her eve lazımlardan.

  4. ne kadarda cahil olduğumu her yeni şeyler görüp öğrendiğimde hatırlıyorumhiç duymadım ama keşke yaz başında okusymışım en azından yediğimiz kirazları biriktirme imkanım olurduacaba akratlarda kiraz sapı satılıyordu çekirdeğide varmıdır unutmasamda bende yapsam cahil kalmaya devam etmesem uf ya ufyyaa ben niye bişi bilmiyorum

  5. Ben de yaz boyu vişne çekirdeği biriktirenlerdenim; çekirdeklerini çıkardım reçel yaptım; çekirdekleriyle de bu şeyden. Umarım kullanmaya hiç gerek kalmaz.sevimli hayat; ben de eşimin teyzesinden duydum. Bunun cehaletle ilgisi yok; duymamakla ilgisi var. Üzülme n’oluuuuuurrr!

  6. gonuldenele, subatkahvesi , sevimli hayat , gulenbayan , celebi74 yorumlarınız için teşekkürler. Ben de yaz başında yapıp yazsaymışım daha iyi olurmuş değil mi hazır vişne, kiraz varken :)