13 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Arkadaşlar yaptığınız işleri siz bildiğiniz, gördüğünüz için belki önemsemiyorsunuz ama zaten fotoğraflar karanlık, bir de onları küçültüp efektlere boğunca hiçbirşey anlaşılmıyor. Doğrudan yaptığınız ürünün fotoğrafını koysanız hem anlaşılır hem de ön plana çıkar. Göz yorucu oluyor bence böyle.

  2. kriizantem

    Teşekkürler arkadaşlar. Tüm fotoğraflar bir arada olsun diye böyle yapmıştım. Bir dahakine tek tek yayınlarım. Kızmayın arkadaşlar:)

  3. sesiber

    Kızmadım kızmadım, güzel olsun istedim:)) Sadece size değil tüm efektçi arkadaşlaraydı sözüm. Sizde patladım:)))

  4. sesiber

    Üzüldüm şimdi ama, size ya da kimseye birşey olsun istemem ben, üzülün de istemem, içimden gelenleri yazdım.:)

  5. esinsel

    gazete her zaman, çok iyi bir malzeme olarak görünmüştür gözüme.ellerine sağlık kriizantem,denemek isterim :))

  6. kriizantem

    Yok sesiber takılıyorum ben, üzülmedim, sert çıkmamışsın zaten. Ben ortamı yumuşatmak için öyle yazdım:) esinsel teşekkür ederim.

  7. kriizantem

    Noblesseciğim teşekkürler. Şu an yapıyorum kozalak ve gazateyle bir kapısüsü, çok umutluyum ondan:) Parkta bulduğum ot, dal, çiçek ne varsa topladım, boyadım, sadece birleştirmesi kaldı.Biterse inşallah yayınlıycam.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum