Pazar, Aralık 11, 2016
Gelincik Tarlası

6 YORUMLAR

  1. İyi AkşamlarEtamin tablolarınızı çok beğendim. Bu üçlemeyi kendi evime yapmak istiyorum. Fakat çekimden kaynaklı flash patlaması olmuş. Daha düzgün resim eklesenizde bizde bu hoş tabloları yapabilsek?

  2. Didiss bu tabloların şemaları blogumda belirttiğim adreste var. Oraya girerseniz direk şemalardan üçlemeyi yapabilirsiniz.Renk noları vb detaylı bilgide bulunmakta.

  3. elcaazlarınıza sağlık..biraz geç kalmış olsam da kolonya, kek ve çay masada .. evinizde gibi davranıp rahat ediniz efenim ..biraz daha kassanız goblen olayını da çözersiniz siz..:)

  4. …….saatoniki ……sanırsam ben gelince bana kolonya ikram etmediniz…..yada ben öle hatırlıyor olabilirm yeni olmamın şaşkınlığylakıskanıyorum o kadar emekceğizler veriyorum ama:))))))…..

  5. çook teşekkür ederim güzel sözler, kek çay ve kolonya için…goblen konusunda şimdilik pek bi merakım yok…aralarındaki fark sadece işleme tekniğinde zaten…artı goblene bir sürü para verip setini almanız da gerkeiyor…kanaviçe daha ucuza geliyor…şemalaır bulduktan sonra hiç bir sorun kalmıyor :)