Gelincik Tarlası

-

6 yorum gelmiş

  1. İyi AkşamlarEtamin tablolarınızı çok beğendim. Bu üçlemeyi kendi evime yapmak istiyorum. Fakat çekimden kaynaklı flash patlaması olmuş. Daha düzgün resim eklesenizde bizde bu hoş tabloları yapabilsek?

  2. Hanimelim

    Didiss bu tabloların şemaları blogumda belirttiğim adreste var. Oraya girerseniz direk şemalardan üçlemeyi yapabilirsiniz.Renk noları vb detaylı bilgide bulunmakta.

  3. saatoniki

    elcaazlarınıza sağlık..biraz geç kalmış olsam da kolonya, kek ve çay masada .. evinizde gibi davranıp rahat ediniz efenim ..biraz daha kassanız goblen olayını da çözersiniz siz..:)

  4. asyayaren

    …….saatoniki ……sanırsam ben gelince bana kolonya ikram etmediniz…..yada ben öle hatırlıyor olabilirm yeni olmamın şaşkınlığylakıskanıyorum o kadar emekceğizler veriyorum ama:))))))…..

  5. Hanimelim

    çook teşekkür ederim güzel sözler, kek çay ve kolonya için…goblen konusunda şimdilik pek bi merakım yok…aralarındaki fark sadece işleme tekniğinde zaten…artı goblene bir sürü para verip setini almanız da gerkeiyor…kanaviçe daha ucuza geliyor…şemalaır bulduktan sonra hiç bir sorun kalmıyor :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum