Gömlekte sarı ve dantel

-

dantel gömlek
Merhaba arkadaşlar… Uzun zamandır yapmayı planladığım (aslında bir aydır yapmayı planlıyorum, ancak yapabildim : )) bir gömleğim vardı ve nihayet başladım ve aynı gün bitirdim. Bir başlasam gerisi geliyor da işler güçler işte :) Herşey istediğimiz anda olamıyor ya da biz o anda çok şey istiyoruz :) Neyse gömleğimi görmek istersiniz herhalde, sizi onunla başbaşa bırakayım :) Umarım beğenirsiniz :)

Bu arada blogumda daha fazla görsel ve yapılışını bulabilirsiniz :)

dantel gömlek

dantel gömlek

10 yorum gelmiş

  1. bu kadar güzel bir bluza bir tane yorum yetmez kuzum!! nerde bu yorumcular, yoksa yorum yapmaya da mı vergi geldi ? eğer öyle ise ben battım nasıl ödeyecem yorum vergisini be yaa :) şenay yavrucuğum sana sıcak renkler çok yakışıyor hele sarı ve kırmızı ayrı yakışıyor be yaa :) edirne ayçiçeği gibi olmuşsun şenayyy:)

  2. :) Serpilcim , Filizcim, Hayaliğnesi, Selcencim :) Hepinize çok teşekkür ederim beğenirleriniz için :)
    Filizcim sen vergi rekortmeni olcan işte fenamı canım :) Teşekkür ederim güzel yorumun için ayçiçeği benzetmeni de sevdim :) Yazı hatırlatıyor ne de olsa ben çok severim :)

  3. Çok güzel olmuş, Sarı çok beğendiğim ama kullanmaya cesaret edemediğim bir renk, model de çok güzel olmuş, sana da çok yakışmış, eline sağlık, güle güle kullan…

  4. çok yakışmış arkadaşım artık çok güzel yapmışsın dememe gerek yok (zira kırmızı ceketi diken biri kötü dikş yapamaz :) )
    ellerin dert görmesin …

  5. :) AY-SER :) teşekkür ederim sarı sürekli kullanılabilir bir renk değil belki ama bir iki parça sarı kıyafet lazım her renkten lazım aslında farklı olmak iyi geliyor insana :)
    :) yağmuryürek teşekkür ederim canım benim , öyle sandığınız gibi mükemmel bir dikiş yapmadığımı ben biliyorum da oradan öyle görüüyor elbette :) Çok teşekkür ederim desteğin için :)

  6. yağmuryürek, o kırmızı ceketle şenay ,kovboy filminde oynayacak, ben de kızılderili olcem. sen de kasaba şerifi ol bari :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin