14 yorum gelmiş

  1. shane

    bu sırrı da çözmüş olduk böylelikle :) bu arada bizim için zevk oldu sevgili huber, bu vesileyle tüm arkadaşlarımıza duyurmuş olalım: serginiz olur, bir tv programına katılacak olursunuz, kurs, atölye çalışması düzenlersiniz, hepsini ana sayfada yayınlayabiliriz. bu şekilde birbirimizin aktivitelerinden haberimiz olur.

  2. zulaltan

    onca sene mısır ektim,püskülleriyle oynadım: ) ama mısır kabuklarının böyle şahane tasarımlara dönüşeceği aklıma gelmezdi.mütiş bir sanat çalışması tebrikler: )

  3. yagmuryurek

    hepsinin bir arada olması osmanlı payitahtının mirası kadar gösterişli olmuş :) ellerinize sağlık sizi en yakından takip etmeye devam edeceğim :) bu arada isimde çok güzel bi yerden gelmiş :) Allah ailenizin huzurunu bozmasın ağzınızın tadı kaçmasın hocam :D

  4. huber

    çok teşekkür ederim sevgili zulaltan.ben de mısırı çok severim ama artık pazarda mısırla değil de kabuğuyla ilgileniyorum:))))

  5. senayatilgan

    Serginiz hayırlı olsun huber… O kadar güzel duruyorki buradan bile, orada hissettim kendimi gerçetende :) İlgi odağı oldu hüberyalarım demişsiniz, nasıl olmasınlar yani nasılllll :)

  6. esinsel

    ooo harika…tabii ki serginin odak noktası siz, bebekleriniz ve isimleri olacak :) o kadar güzeller ve anlamlılar ki…

Bir Cevap Yazın

huber

Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya’da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var.
El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum