Hediye Paketi

-

kutu süsleme
Bazen birine ne alacağınızı bilemezsiniz ya da ne görseniz beğenmezsiniz ya. Kendi yaptıklarımdan böyle bir hediye paketi düzenledim ben de. Hediyeyi alan çok beğenmişti, umarim siz de beğenirsiniz…

kutu süsleme

kutu süsleme

22 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Oy oyyyyy bu kuzu bu güzel hediye beğenilmez mi hiç :) Benim doğum günüm hazranda az kaldı değişik bişiler tasarlarsın artık :) Şaka şaka ama bu kuzulardan yapıcam ben mıncıklamak için :) Çok seviyom onları bennnnn :)

  2. fiamma1

    Harika bir paket emeklerinize sağlık, sanırım böyle bir paket alsam içine hiç bakmak istemem kutusu yeter bana:))

  3. Senaat

    cok tesekkur ederim senayatilgan :) malesef uzaktayim yoksa hediye sorun degil,hemen biseyler hazirlardim. hatta daha da buyuk bir kuzu bile yapardim :D begenildigini ve deger verildigini bilmek yeter bana :)

  4. ssserpil

    bayıldııımmmmmmm…hedıye şahaneee…..kutusuda daha şahanee……yaaa benımde agustos ta dogum günüm :)))ılıgılı şahısa duyurulur:))))))

  5. tugbacanyurt

    eline sağlık senaat:))senin keçe masalına başladım ama biraz yavaş ilerleyeceğim sanırım
    .mayısta sergi var ordaki işleri bitirmem gerek ama fikir gelince ve başlayınca elbet bitecek:))bunu bu hediyenin altında yazmamda sana ip ucu olsun:)

  6. Senaat

    tugbacanyurt merakla bekliyicem guzell elleriden ne cikacak diye :) insallah bende kisa zamanda senin hediyeni hazirlamis olurum. Cok tesekkur ederim :)

  7. shane

    bunu beğenmeyen kimseyi düşünemiyorum ben. muhteşem bir hediye. e o zaman sizi 10marifet sergisine katılmaya davet edebilir miyim artık? bir kutu yapın siz bize, içi boş olsun. kutuyu sergileriz biz seve seve :)

  8. Senaat

    msj inizi gordum,insallah ben de kendimce yaptigim birseyle katilirim :) cok tesekkur ederim bilgilendirdiginiz icin.

Bir Cevap Yazın

Senaat

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum