22 yorum gelmiş

  1. Oy oyyyyy bu kuzu bu güzel hediye beğenilmez mi hiç :) Benim doğum günüm hazranda az kaldı değişik bişiler tasarlarsın artık :) Şaka şaka ama bu kuzulardan yapıcam ben mıncıklamak için :) Çok seviyom onları bennnnn :)

  2. Harika bir paket emeklerinize sağlık, sanırım böyle bir paket alsam içine hiç bakmak istemem kutusu yeter bana:))

  3. cok tesekkur ederim senayatilgan :) malesef uzaktayim yoksa hediye sorun degil,hemen biseyler hazirlardim. hatta daha da buyuk bir kuzu bile yapardim :D begenildigini ve deger verildigini bilmek yeter bana :)

  4. bayıldııımmmmmmm…hedıye şahaneee…..kutusuda daha şahanee……yaaa benımde agustos ta dogum günüm :)))ılıgılı şahısa duyurulur:))))))

  5. eline sağlık senaat:))senin keçe masalına başladım ama biraz yavaş ilerleyeceğim sanırım
    .mayısta sergi var ordaki işleri bitirmem gerek ama fikir gelince ve başlayınca elbet bitecek:))bunu bu hediyenin altında yazmamda sana ip ucu olsun:)

  6. tugbacanyurt merakla bekliyicem guzell elleriden ne cikacak diye :) insallah bende kisa zamanda senin hediyeni hazirlamis olurum. Cok tesekkur ederim :)

  7. bunu beğenmeyen kimseyi düşünemiyorum ben. muhteşem bir hediye. e o zaman sizi 10marifet sergisine katılmaya davet edebilir miyim artık? bir kutu yapın siz bize, içi boş olsun. kutuyu sergileriz biz seve seve :)

  8. msj inizi gordum,insallah ben de kendimce yaptigim birseyle katilirim :) cok tesekkur ederim bilgilendirdiginiz icin.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum