Pazar, Aralık 11, 2016
Hepsi Mısır Kabuğundan

Hepsi Mısır Kabuğundan

24

Mısır Kabuğundan Figürler
Bizler BİR DEMET MARİFET ülkesinin MISIR KÖYÜ’ne yeni geldik. Sizi saygıyla selamlıyor ve sevgilerimizi sunuyoruz. Hakkımızda daha fazla bilgi için buraya buyrun. Yorumlarınızı da unutmazsanız seviniriz :)

Paylaş
huber
Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

24 YORUMLAR

  1. bu çalışmalarınıza bayılıyorum. gerçekten çok özenli ve çok orijinal. ellerinize sağlık. yollarda zedelenmeyeceğini bilsem 10marifet ofisine küçük bir işinizi yollar mısınız demek istiyorum :) birkaç yorumda söyledim ama fazla ciddi ele alamadım daha, 10marifet ofis duvarlarını sizlerin işleriyle doldurmak gibi bir hayalimiz var. böyle lafını ediyorum bazen, hiçbir zorunluluk yok tabii, sakın yanlış anlaşılmasın.

  2. Lise yıllarımda elsanatları ve çiçek egitimi almıstım ve mısır kabuklarından çiçekler yapardık beni o yıllara geri döndürdünüz:))ellerinize emeklerinize saglık

  3. Sevgili shane güzel yorumlarınız için teşekkürler.Kendimce bişeyler yapmaya çalışıyorum.Aslında mısır kabuğunu bu yıl keşfettim. Kursda öğrendiğim teknik beni sıktı.Bunun daha eğlenceli yanı olmalı dedim ve araştırmaya başladım.Farklı teknikleri birleştirdim ,kendim de bi şeyler ekledim( ki öğrendiğim işlere mutlaka kendimden bişeyler katarım.kopyeciliği sevmem yani)ve ortaya bu sevimli işler çıktı. Boyamalarını da deneme yanılmayla bulduğum renklerle yapıyorum.Madem malzeme doğal boyası da doğal olsun dedim.Bitkilerin sularıyla boyuyorum.Aslında çeşitli hobi kurslarına gittim elimde çok malzeme var ama mısırdan başka bi şey kullammak istemiyorum çalışmalarımda.Çok uzatmışım.Ayrıntıları görmüşsünüzdür bloğumdan.
    Çalışmalarımı tanıtma gayreti içersindeyim.Bana bu olanağı sağlayan 10marifet’e çok teşekkür ediyorum ve seve seve bir çalışmamı gönderebilirim diyorum. Fazla gönderemem çünkü sergiye hazırlanıyorum:)))))))
    İyi çalışmalar ve sevgiler:)

  4. Sevgili fblinil çok teşekkür ederim. ne güzel size güzellikler çağrıştırmışım. Sevgiyle kalın:)))

  5. sevgili huber, ne güzel yazmışsınız. blogunuzda da inceledim ama yazdığınız iyi oldu. hele bitki özlü boyama konusuna ayrı hayran kaldım. çok yaratıcı ve üreticisiniz. tebrikler.

    size çok iyi şanslar diliyorum. serginizin de şahane geçeceğinden eminim. aynı şehirde olsaydık katılmayı çok çok isterdik. ama serginizi de haber yapmayı ihmal etmeyelim. güzel fotoğraflarıyla bir yazı bekleriz mutlaka. bu vesileyle söyleyeyim, yine söylerim ama, sergileriniz ya da bildiğiniz kermes vs çalışmaları bize duyurursanız sitede onlara bir şekilde yer verir ve daha çok bilinmelerini sağlamaya yardımcı oluruz. bu da bir bilgi olsun.

    küçük bir işinizi bizim sergimize alabileceğimize çok sevindim :) size adresimizi mesaj yoluyla iletirim, oradan haberleşiriz. ellerinize sağlık.

  6. Çok çok güzel.Kapı süsü ve dğerleri son derece güzel,farklı,ilginç.Doğal malzeme kullandığınızdan renkler göze o kadar yumuşak geliyor ki hayran oldum.Serginizde başarılar…..

  7. Tek kelimeyle bayıldım. Bu yaz mısırcının benden çekeceği var. Mutlaka deneyeceğim. Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bol yaratıcı günler dilerim.

  8. teşekkürler sevgili renhar:)çevremdekilere satabiliyorum.yakında sergimiz de olacak.bloğumda pasaj com  da bazılarını  ve diğer çalışmalarımı da sergiliyorum.sevgiler ve güzellikler:))))