HİÇ OLUR MU? DEMEYİN, OLDU!

-

Bir ara çok revaçta olan, şu üç çekmeceli kutuları hepiniz bilirsiniz.Kimi kaşıklık yapar, kimi takı veya dikiş kutusu.Ben takılarımı koyuyorum.Hayatımda ilk defa, dekupajı plastik üzerine uygulama cesaretini buldum kendimde.Peçeteleri buruşturarak, dekupaj tutkalı sürdüğüm yüzeye, rasgele yapıştırdım.Çekmecelerin içi hariç, dış kısımlarına, açılıp kapanmalarını engellemeyecek biçimde peçeteleri yapıştırmayı sürdürdüm.Ahşap boyalarımla, her bir rengi bir diğerinin üzerinden başlatarak, boyadım. Öyle ki adeta bir renk cümbüşü oldu.Vernikledikten sonra, fimo hamurundan yaptığım deniz yıldızı ve balığı, bir kaç adet hakiki midyeyi, sedef renkli ahşap boyamla boyadıktan sonra, slikon tabancamla, çekmecelerime sağlı sollu yapıştırdım.Bu arada çekmecelerimin önceden kopmuş olan plastik saplarının yerine, bakır telleri, birbiri etrafında sarmal hale getirip, daha önceki deliklerden içe bükerek tutturdum.

Kutunun üzerine beğendiğim bir resmi, dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.Tuvalet masamın üzerini süsleyen, şık bir kutu oldu.En ilginç olanı da, görenlerin kutuyu ahşap sanmaları:)

14 yorum gelmiş

  1. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Canlarım benim, teşekkür ederim, sevgili arkadaşlarım.Sizlerin çok daha güzellerini yapacağınızdan eminim:)

  2. saatoniki

    vallahi bravo..bu ne yaman yetenektir ..şimdi ben kendimi teslim etsem sana, bayaa bayaa şahane bi insan haline getirirsin gibime geldi..

  3. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Canım saatonikicik, teşekkür ederim.Olabileceğin kadar şahanesin zaten:)

  4. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Sevgili Sefa97, Pembetilki, Sukut, teşekkür ederim.Eminim sizlerde daha büyük cevherler var, çok sağolun:)

  5. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Sevgili Sesiber, çok teşekkür ederim:)Nevdalistciğim, buruşturularak yapıştırılan peçeteler, (poşet veya milaş kağıdı da kullanılabiliyor yerine)harika bir kabartma doku elde edilmesini sağlıyor.

  6. inannin diyecek bir söz bulamuyorum hani derler ya careler tükenmez üretmesini bildikden sonra hesabindayim ve bu arkadasima kocaman 10 puan alkisiyla beraber tbk ederim ellerine saglik saygilar

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Diy; ahşap boyama kalemlik

| | 0 Yorum

Kardan adamlı ahşap kapı gazeteliği

| | 3 Yorum