26 yorum gelmiş

  1. Rosamary

    bu kadar yorum geleceğini tahmin etmemiştim saolun:))bende yapabileceğimi düşünmüyorum sadece ahyran kalmakla yetindim:))

  2. fiamma1

    Çok güzel ve çok zarif olmuş, paylaşımın için teşekkürler sevgili rosamary. yapımıda zor değil eski dantellerle yaplabilir bu kadar zarif olur mu bilmem ama olur mu olur:)

  3. banuca

    Ooooof of, bu abajura ben de rastladım, mail kutuma düşmüştü, ama minik bir ampul koyup gece lambası yapalım bari de yanmasın :)

  4. bizimgibiler

    Çok güzelmiş gerçekten. Yapmayı düşünenler, ip lambaların yapılışı gibi olabilir. Dantelleri yaptıktan sonra geri kalan kolay gibi geldi bana

  5. Rosamary

    fiammacım sen yaparsında olmazmı seninki daha zarif olur:))bendende bir hoşgeldin gönüldeneleye:)))gulseyhan ablam sanmıyorum birşey olacağını yaptıklarına göre:)banuca fikriniz çok güzell:))bizimgibiler haklısın beyaz tutkallanabilir gibime geldi:)adadenizi harika olmuş senin avize de:)haklısın nalana :)diday ben sana yardım etmek isterdim dantel bulmak için hemen yapta bizde görelim:))))

  6. yeniyol

    ehuehueheuheu ben de rastlamıştım nette bu avizeye.kaydetmiştim yaparım diye ama bir türlü başına geçemedim.bence de bizim yaptığımız ipli avizeyle aynı mantık.balonun etrafına dantelleri birbirine tutturarak güzeeeeeeeeeeeeeeeelce dizicez.sonra tutkala yalap şulap…

  7. Rosamary

    celebi abla senin yapılacaklar listesi bayağı bi kabardı:)))yeniyol yapacaklara çok güzel bir açıklama sağol:)))renkli tasarımlar yorum için thanks!

Bir Cevap Yazın

Rosamary

Bir garip Muallime adayı.
Acemi terzi.
Profesyonel cadı.

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum