Salı, Aralık 6, 2016
Hoşgeldin Bebek

Hoşgeldin Bebek

24

Yeni doğacak bebeğinize, son zamanlarda pek popüler olan ” doğuma hazırlık partisi ” vermek isteyen anneler için şirin bir davetiye örneği. Minik papalar içleri şekerleme ile doldurup , ziyaretinize gelen konuklara dağıtılabilir. Çevrenizde bir anne adayı varsa , minik misafire ” hoşgeldin ” diyebilmek için cici bir öneri sizlere :)fikir sahibi: 1, 2.

24 YORUMLAR

  1. bunlar çok cici şeyler.hergün yeni şeyler ekleniyor geleneklerimize.eskiden bebek doğduğunda şerbetten başka bişey bilinmezdi.paylaşım için teşekkürler.

  2. Bebek hediyeleri ve bebek hazırlıkları ile ilgili herşey dikkatimi çekiyor.Sevgili mavis62’ye katılıyorum hergün yeni bir şeyler ekleniyor, ama bunlar faydalı şeyler bence annenin kendini daha iyi hissetmesini sağlıyor bence. Bizim adanada “kaynar” yapar içeriz . bir güzel olur ki.

  3. şerbet olsa da içsek şimdi…içmeyeli öyle çok oldu ki….”kaynar” da ööle bişey midir?Adana dasınız galiba ç.çocuk? oralarda bööle kuyruğu olan kulakları dik pembe renkli,sevimli bi tilki vardı…siz gördünüz mü acaba?

  4. evet yaaa……. eve girildiğinde mis gibi tarçın kokusu karşılardı misafirleri.şimdilerde pek kimseler yapmıyor.malatya da şerbetin yanında, bi de kuymak yaparlar.anacığım, hala bi doğum yapan olsa hemen kuymak pişirip götürür.ben bu tip çalışmaları gördükce hala iç geçiriyorum valla…11 yıl önce niye yoktu bunlar ah ahhhhhhhhhhhhhh..saol bengi.

  5. al şimdi saatoniki kaşındın sen yap bebeği şerbet yapanda var kuymak yapanda hadi bakalım cevabını bekliyoruz…ııınngggaaaaa

  6. yavaş, ben kuymak yapmam….anacığımada yaptırmam…yapmaya hevesliler yapsın hıh…ütü yapmayı bilmeyenin evi nasıldır gör,temiz kaşık nerede bulup da kuymak yenilecek?ıyyyyyyyyyy..

  7. ihh ihhh ben daha bu yasta sogudum bu isten. herhalde sapsiz üzüm olurum ömrüm boyunca…

  8. tarif etsek yapabilecekde sanki………alah allah

    hafife almayın beni sefa97 kardeş kaabiliyetlerim sorguya gelmez..

    Sen bebek yap, şerbetini biz yaparız onikicim. Hadi bakalım. :))

    yaptım zaten..

    ihh ihhh ben daha bu yasta sogudum bu isten. herhalde sapsiz üzüm olurum ömrüm boyunca…

    çoooook ama çoook sevmeden birini ,çocuk işine girmemeli hiç..çorba içmeli yola çıkmalı bol bol zor zaman görmeli beraber ..nasipse ondan sonra..

  9. yok anam bu kadar güzel kız sizden çıkmaz diyecem ben sizi karakuru çirkin bişey hayal etmiştim allah bağışlasınnazarlara gelmesin tütütüt

  10. al benden de o kadar.bu kız o nun olamaz…bu güzelliğin yüzünü bile yıkayamaz o…beceriksiz şey…o tokaları nasıl kafasına tututaracak…kabiliyetsiz:)ama şimdi, çocuk meselesi için yazdığını beğendim…Allah için..ne diyeyim..Allah bağışlasın…

  11. kaabiliyetlerimi tartışmaya gelmez dedimdi di mi?yanlız allah aşkına maşallah deyin içinizden…göz değmesinden çok korkarım ben..lütfen..

  12. masallah saatoniki harika bi kiz yaaa off olsa ben yanaklarini isira isira bitiremem valla sen de döversin beni birak kizimi diye:D:D